Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:01:55 GMT

بازی بزرگ لیگ فرانسه برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۸۴۹۲

بازی بزرگ لیگ فرانسه برنده نداشت

پاری سن ژرمن در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ فرانسه در خانه از موناکو پذیرایی کرد که این بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیستم رقابت های لیگ فرانسه سه دیدار برگزار شد.

ابتدا سن آتین در خانه از نانت پذیرایی کرد و با دو گل تن به شکست داد.

در یکی دیگر از دیدارهای برگزار شده دیژون در خانه به مصاف لیل رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اما در حساس ترین دیدار این هفته دو تیم پاری سن ژرمن و موناکو به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در خانه پاری سن ژرمن برگزار شد برنده نداشت و بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۳ توسط نیمار گل نخست را به ثمر رساند اما تنها ۴ دقیقه بعد موناکو جبران کرد و توسط مارتینس گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.

موناکو در دقیقه ۱۳ گل دوم را به ثمر رساند تا پاری سن ژرمن در خانه عقب افتد اما تیم پاریسی خیلی زود به بازی برگشت و در دقیقه ۲۲ بازیکن موناکو دروازه خودی را به اشتباه باز کرد تا بازی دو بر دو مساوی شود.

در دقیقه ۴۲ پاری سن ژرمن توانست توانست نیمار از روی نقطه پنالتی گل سوم خود را به ثم رساند و نیمه نخست را پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم موناکو در دقیقه ۷۰ توسط اسلام السلیمانی گل سوم و تساوی را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسد.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۴۹ امتیازی شد و همچنان در صدر باقی ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت