Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@18:47:41 GMT

انتقاد شدید اللحن یک استقلالی از هیات مدیره

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۸۵۸۷

علی جباری، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان از دوران بهرام افشارزاده با تغییرات مدیریتی در این باشگاه مشکلاتی ایجاد کرد و در نهایت با انتخاب امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل تیشه به ریشه استقلال زد. فتحی با رفتاری که با وینفرد شفر انجام داد و آن ماجرا‌هایی را که پیش آورد، سراغ استراماچونی ایتالیایی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی افزود: فتحی تصور نمی‌کرد که استراماچونی در استقلال نتیجه بگیرد، چون پیش خودش فکر می‌کرد که این مربی رزومه آنچنان قوی ندارد، اما استقلال با او نتیجه گرفت و هواداران و بازیکنان پشت استراماچونی ایستادند. فتحی در این شرایط تصمیم گرفت با بدقولی برای پرداخت حقوق، استراماچونی را فراری داده و این مربی دیگر بازنگردد. این مشکلات از وزارت ورزش آب می‌خورد که فتحی را به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با وجود اینکه فتحی از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد، اما در هیئت مدیره باشگاه همه کاره است. آقای وزیر ورزش، وقتی بهرام افشارزاده از مدیرعاملی استقلال کنار رفت، آیا در هیئت مدیره باقی ماند؟ آیا وقتی رضا افتخاری را از مدیرعاملی استقلال کنار گذاشتید، در هیئت مدیره ماند؟ مشخص نیست چرا فتحی که عامل بدبختی‌های استقلال است، همچنان در هیئت مدیره باقی مانده است.

جباری در خصوص مطرح شدن گزینه‌هایی، چون پرویز مظلومی، محمد محمدی و سعید رمضانی برای سرپرستی تیم استقلال گفت: رمضانی کجای این فوتبال و استقلال بوده است؟ استقلال آنقدر بزرگ دارد که از وجودشان استفاده کند. استقلال این همه پیشکسوت دارد، چرا باید اسم ایشان مطرح شود؟ رمضانی در حد سرپرستی تیم استقلال نیست. باشگاه باید محکم برخورد و خودش سرپرست تعیین کند. نمی‌دانم چطور نام رمضانی در لیست سرپرستی تیم قرار گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال علی جباری هیات مدیره استقلال پیشکسوت استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد