Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، بررسی های جدیدی که توسط Direct Air به اشتراک گذاشته شده اند نشان می دهند که بیش از نیمی از حجم بسته های خوراکی از هوا تشکیل شده است.

درواقع یک شرکت تأمین کننده کمپرسور هوا در انگلستان دریافت که به طور میانگین محتوای یک کیسه ذرت بوداده متوسط ​​تنها 46 درصد است و 54 درصد آن از هوا تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه هر کیسه ذرت بوداده، چیپس، و... حاوی مقداری هوا است اما برخی از بسته بندی ها ظاهری فریبنده دارند و در نتیجه مخاطب گول می خورد.  در پژوهش انگلیسی ها مشخص شد، بسته های بادام زمینی و ذرت بوداده گاهی حتی تا مرز 70 درصد هوا دارند. اما اگر با خواندن این سطور نا امید شده اید یا حس می کنید همیشه سرتان کلاه رفته است، بد نیست بدانید که با کمی دقت روی بسته خوراکی می توانید حجم و وزن بسته را بررسی کنید و متوجه شوید در ازای چه میزان ذرت، بادام زمینی یا چیپس، پول پرداخت می کنید.

اگر به دنبال به دست آوردن بیشترین پاپ کورن یا چیپس برای باک خود هستید ، یک ترفند وجود دارد که دلزدگی اوج درون کیسه را شامل نمی شود. از آنجا که ایالات متحده قانون بسته بندی و برچسب گذاری فدرال را در سال 1966 تصویب کرد ، تولید کنندگان مجبور بودند وزن خالص را روی برچسب های مواد غذایی خود چاپ کنند. این عدد نشان می دهد که چقدر غذایی را دریافت می کنید - صرف نظر از اندازه کیف.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مواد غذایی بسته بندی بسته بندی مواد غذایی ذرت بوداده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس بسته است

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

 

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • جاده چالوس بسته است
  • فیلم/شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • شکار ریزپرنده اوکراینی با کیسه سیب زمینی
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر