Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار اسماعیل کوثری گفت: مورد اصابت قرار دادن چندین موشک به پایگاه عین‌الاسد در پاسخ به عملیات تروریستی روز ۱۳ دی آمریکا که منجر به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد، یک اقدام قاطعانه و سرافرازانه از سوی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و خاصه نیروی هوافضای سپاه بود.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه پایگاه هوایی عین‌الاسد آمریکا در ۱۶۰ کیلومتری بغداد و بدون شک مهمترین پایگاه آن‌ها در منطقه غرب آسیا بود، عنوان کرد: هدف قرار گرفتن انبار‌های مهمات و آشیانه‌های پرنده‌های آمریکایی توسط موشک‌های نقطه‌زن سپاه از فاصله بیش از ۵۰۰ کیلومتری در جریان عملیات شهید سلیمانی، نشان داد که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی از اقتدار و تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه آمریکا اگر می‌خواهد نیروهایش با فضاحت بیشتری در منطقه غرب آسیا مواجه نشوند، باید هر چه زودتر تمام نیرو‌ها و امکاناتش را از این منطقه جمع کند و بیرون برود، گفت: آمریکا باید بداند که اگر دست به هر حرکت خصمانه‌ای بزند، جمهوری اسلامی ایران کمتر از آنچه که باید را به آن‌ها پاسخ نمی‌دهد.

  بامداد روز جمعه ۱۳ دی نیرو‌های نظامی ارتش تروریست آمریکا، خودرو‌های حامل سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و ۸ نفر از همرزمان آن‌ها را در عملیاتی تروریستی منهدم کرد. بلافاصله پس از این اقدام تروریستی مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی، وعده «انتقام سخت از جنایتکاران» را دادند. مردم ایران و عراق در تشییع پیکر‌های مطهر این شهیدان در شهر‌های کاظمین، بغداد، کربلای معلی، اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان سنگ تمام گذاشتند و ساعتی قبل از خاکسپاری سپهبد سلیمانی در گلزار شهدای کرمان در بامداد روز چهارشنبه ۱۸ دی، نیروی هوافضای سپاه با شلیک ۱۳ فروند موشک نقطه زن سپاه به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در کشور عراق، خسارات بسیار سنگینی را به ماشین جنگی دشمن در غرب آسیا وارد کرد. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد حاج قاسم سلیمانی پایگاه نظامی آمریکا سردار کوثری عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند