Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا به حمله راکتی یک شنبه شب به پایگاه هوایی بلد در بغداد که میزبان نظامیان تروریست آمریکایی است واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا ر واکنش به حمله راکتی به پایگاه هوایی بلد در شمال بغداد که میزبان نظامیان تروریست آمریکایی است در حساب توئیتری خود نوشت: «از گزارشها درباره یک حمله راکتی دیگر به یک پایگاه عراقی خشمگین هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مجروحان سریع بهبود یابند. از دولت عراق میخواهم مسئولان این حمله را که علیه مردم عراق است را پاسخگو کند.»

وی در ادامه افزود: «ادامه نقض حاکمیت عراق به دست گروههایی که به حکومت عراق وفاداری ندارند باید پایان یابد.»

وی در توئیت دیگری نیز نوشت: با «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه درباره ادامه تلاشهای مهم آمریکا و اتحادیه اروپا علیه داعش و همچنین مبارزه با اقدامات مخرب ایران رایزنی کردم.

شبکه الجزیره گزارش داد که شامگاه یکشنبه، چند گلوله خمپاره به پایگاه هوایی «بلد» در شمال بغداد که در آن نیروهای آمریکایی و عراقی حضور دارند، اصابت کرد.

با این حال خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد که نظامیان آمریکایی در زمان این حمله در پایگاه حضور نداشتند.

منابع امنیتی عراق می‌گویند که هشت نفر از سربازان عراقی بر اثر اصابت موشک‌های کاتیوشا به این پایگاه هوایی زخمی شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ که گفته می‌شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

پایگاه هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا