Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: واقعیت به سیمرغ فکر کردن که از سن من گذشته است، من همین که نقشم را به درستی و مورد تایید کارگردان بازی کنم برایم ارزشمند است اما به احتمال فراوان «ابراهیم حاتمی‌کیا» سیمرغ کارگردانی جشنواره امسال را ببرد. تاریخ انتشار: 07:00 - 23 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۰۳۷

آتش تقی پور بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیتهای خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد اثری تلویزیونی را بسته‌ام، به زودی در شمال کشور برای بازی در این اثر جلوی دوربین می‌روم، البته به دلیل اینکه به ما اجازه ندادند هنوز نمی‌توانم از جزئیات آن چیزی بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: البته امسال در فیلم سینمایی کارگردان خوب سینما ابراهیم حاتمی‌کیا به نام خروج هم بازی کردم، تا آنجا که می‌دانم فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شده و در آنجا رونمایی می‌شود، امید به خدا اتفاقاتی خوبی برای فیلم خواهد افتاد و من به موفقیت این اثر بسیار خوش بین هستم. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده واکنش تقی پور به شهادت سردار سلیمانی اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره احتمال دریافت سیمرغ در بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر برای این فیلم اضافه کرد: واقعیت به سیمرغ فکر کردن که از سن من گذشته است، من همین که نقشم را به درستی و مورد تایید کارگردان بازی کنم برایم ارزشمند است اما به احتمال فراوان «ابراهیم حاتمی‌کیا» سیمرغ کارگردانی جشنواره امسال را ببرد. 

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود در سینما تاکید کرد: علاوه بر فیلم سینمایی «خروج» در فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی هم نقشی را داشته ام، البته این نقش به اندازه نقشم در فیلم خروج نیست اما در کل بدون شک اگر آن را دوست نداشتم هیچگاه بازی در آن را نمی‌پذیرفتم.

تقی پور در همین رابطه خاطرنشان کرد: در این فیلم با هادی حجازی فر و «جواد عزتی» بازی مشترک داشتم، فیلمنامه آتابای در نوع خود جالب است و به همین دلیل بازی در آن را پذیرفتم، از طرفی کارگردانی نیکی کریمی هم در برخورد با بازیگران دوست داشتم. در کل امسال با دو فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می‌شوم و امیدوارم اتفاقات جذابی برای هر دو اثر بیفتد و مردم آنها را دوست داشته باشند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری

آفتاب‌‌نیوز :

افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است. این فیلم قرار بود ۵ سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود، اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این دومین تجربه همکاری سیدعماد حسینی و بهروز افخمی به شمار می‌رود.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده، وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است.

فیلم «کاغذ شطرنجی» در انتظار پروانه ساخت به سر می‌برد. افخمی پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی را پذیرفته بود که این فیلم در جشنواره چهلم فیلم فجر اکران شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای سجاد بابایی رقم زد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»