Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید اجازه داد با آگاهی، علم، صبر و بردباری تمام ابعاد این حادثه بررسی شود و هرکس خطا کرده به مردم پاسخ دهد و مسئولیت‌پذیر باشد و هرچند این خطا اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روز گذشته، 22 دی ماه، در مراسم گرامیداشت جان‌باختگان سانحه هواپیمایی ایران ـ اوکراین به‌ویژه نخبگان دانشگاهی، اظهار کرد: این سانحه را به خانواده‌ها داغدار تسلیت عرض می‌کنم و باید این حادثه از سه دیدگاه بررسی و تحلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با دیدگاه‌های بررسی سانحه هواپیمایی، افزود: مسئولان ابتدا باید توصیف درست، سپس تحلیل صحیح و بعد از آن راهکارهای مناسب برای جلوگیری از این نوع حوادث ارائه دهند تا در آینده دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

حجت‌الاسلام خدایاری ادامه داد: دلایل و علل مختلفی برای وقوع این حادثه نقش داشته که باید بررسی‌های لازم انجام گیرد و اطلاعات مربوط به آن بصورت شفاف و روشن در اختیار مردم قرار گیرد و مسئولان، مسئولیت آن را برعهده بگیرند.

وی تصریح کرد: در تمام کشورهای جهان، حتی کشورهای فوق پیشرفته نیز وقوع حوادثی نظیر این سانحه وجود دارد ولی فرق آن، نحوه برخورد با آن است که باید عاقلانه و با صلاحدید منافع جمهوری اسلامی با چنین سوانحی برخورد کرد.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی بیان کرد: سؤال‌های زیادی در وقوع این حادثه وجود دارد که باید به دور از احساسات و با صبر و بردباری همه نهادها و سازمان‌های دخیل، این مسئله بررسی شود و باید حقوق همه جانباختگان پیگیری شود و وحدتی که در پی شهادت سردار سلیمانی بوجود آمده بود نباید کمرنگ شده و از بین رود.

وی افزود: باید اجازه داد با آگاهی، علم، صبر و بردباری تمام ابعاد این حادثه بررسی شود و هرکس خطا کرده به مردم پاسخ دهد و مسئولیت‌پذیر باشد و هرچند این خطا اجتناب‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام خدایاری تصریح کرد: حوادث هفته گذشته نشان داد که باید درایت و تعقل را در کارها افزایش داد، صحبت با مردم با شفافیت انجام گیرد و در دستگاه قضایی این حادثه پیگیری شود.

وی ابراز کرد: نباید اجازه داد حاشیه‌ها پررنگ‌تر از متن شود و این مسئله باید به خوبی مدیریت شود، زیرا دشمنان از این نوع حوادث سوءاستفاده می‌کنند و در پی دسیسه‌چینی و توطئه برای نفوذ و دخالت در کشور هستند که باید مانع از آن شد.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی بیان کرد: شهید سلیمانی یک فرمانده عالی استراتژیک بود که بالاتر از معیارهای تراز جهانی قرار داشت و ملت ما ارادت و عشق خاصی به وی داشتند نه تنها ملت ایران بلکه در کل جهان محبانی داشت.

وی ادامه داد: او یک سرمایه انسانی برای کشور بود که موجب صلح و آشتی در خاورمیانه بود و انتظار می‌رود ملتی که افرادی همچون سردار سلیمانی را دارند، در استراتژی و محاسبه و اندازه‌گیری‌ها دقیق عمل کرده و همیشه باعقلانیت و درایت برخورد کنند.
 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن خبرگزاری ایکنا سقوط هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ سید علی اصغر رفاهی افزود: در این کارگروه درخواست‌ها جمع بندی و به تهران ارسال می شود.
وی گفت: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود.
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه افزود: برای بررسی موضوعات مهم، پرونده ویژه در تهران تشکیل می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

 

سید علی اصغر رفاهی افزود: در شهرستان‌های استان هم معاونان و روسای سازمان با مردم ملاقات و درخواست‌های آنان را پیگیری می کنند.
وی گفت: بیشتر درخواست‌ها اجرای احکام حقوقی، کیفری و تقاضا‌ها شامل عفو، انتقالی و تسریع در رسیدگی پرونده زندانیان بود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری