Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز پنجشنبه گذشته مالکان ۱۵ خودرو آسیب‌دیده در تماس با پلیس اظهار داشتند که چند پسر جوان در اقدامی عجیب با انداختن کیسه‌های شن از بالای پل عابر پیاده در بزرگراه کردستان روی خودرو‌های عبوری باعث خسارت و آسیب به خودرو‌ها شده‌اند.

پس از دریافت این گزارش تیمی از مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی به محل اعزام شدند که مأموران پس از بررسی متوجه شدند که متهمان پس از تخریب از صحنه گریخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که ۲ جوان حدوداً ۳۰ ساله کیسه‌های شنی را که برای استفاده در روز‌های برفی مورد استفاده قرار می‌گیرد از روی پل روی خودرو‌ها انداخته و پس از آن هم محل را به‌سرعت ترک کرده‌اند. سرهنگ «علی شاملو»، رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در ادامه تحقیقات مأموران موفق شدند هویت یکی از متهمان را که در محدوده شهرک غرب زندگی می‌کرد شناسایی و او را دستگیر کنند که این متهم پس از حضور در پلیس آگاهی به جرم خود با همکاری ۲ پسرعمویش اعتراف کرد و گفت: قصد نداشتم به کسی آسیبی برسانم فقط می‌خواستم برای معروف شدن در فضای مجازی (اینستاگرام) جلب توجه کنم. پس از اعتراف صریح متهم، او به دادسرا معرفی شد و دستگیری سایر همدستانش در دستور کار قرار گرفت. رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، تصریح کرد: شهروندانی که خودرو آن‌ها در این حادثه دچار خسارت شده است برای پیگیری شکایت خود می‌توانند به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مراجعه کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اینستاگرام معروفیت پلیس تخریب اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در رصد داده‌های علمی پایگاه وبگاه علم مؤسسه کلاریویت در حوزه علوم اجتماعی، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان نخستین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Journal Citation Reports (JCR) شناخته شد.

شماره دوم والیوم ۱۷ (مربوط به آپریل ۲۰۲۴) که آخرین شماره منتشر شده مجله است، با بیست مقاله برای نخستین بار در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) نمایه شده است. این اولین نشریه جمهوری اسلامی است که به طور مستقل در این پایگاه مهم نمایه می‌شود.

پیش از این، دو مجله ایرانی مربوط به حوزه علوم (به عنوان نمایه اصلی) در این پایگاه هم نمایه شده است. مجله مذکور در سال‌های اخیر در ESCI نمایه می‌شد و اکنون اعتبار بالاتری دریافت کرده و در هسته مرکزی مجلات وبگاه علم قرار گرفته است. دکتر کیان تاج‌الدین به عنوان سردبیر و دکتر حمیدرضا ایرانی به عنوان مدیرمسئول مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز