Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@12:04:34 GMT

«ختور» در اندیشه سود 483 ريالی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۹۵۹۶

«ختور» در اندیشه سود 483 ريالی

پول نیوز - «ختور» که روزهای گذشته خبر از انعقاد قرارداد جدید داده بود، اکنون پرده از افزایش سرمایه برداشت تا به باشگاه هزار میلیاردی ها بپیوندند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «رادياتور ايران» دست به کار شد و از چند محل به دنبال افزایش سرمایه رفت.
بر اساس گزارش توجیهی هیئت مدیره، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و همچنین سود انباشته، سرمایه 300 میلیارد ريالی کنونی، با 250 درصد افزایش، به 1050 میلیارد ريال افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصلاح ساختار مالي، تقويت نقدينگي، بهبود بهينه مالي و تامين سرمايه در گردش شرکت، از جمله اهداف «ختور» برای افزایش سرمایه عنوان شده است.
این قطعه ساز پیش بینی کرده با ورود سرمایه های جدید به شرکت و اعمال افزایش سرمایه، ضمن بهبود نسبت های مالی، سود خالص سال 98 تحت هر شرایطی در رقم 145 میلیارد ريال قرار گیرد. این در حالی است که طی دوره 6 ماهه نخست سال 72 میلیارد ريال سودآوری داشت.
برای سال 99 با فرض افزایش سرمایه، سود خالص 241 میلیارد ريال برآورد شده که از سود پیش بینی شده سال 98 حدود 67 درصد بیشتر است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز تاپ تحلیل ارزیابی رادیاتور ایران سود خالص نقدینگی سهامداران افزایش سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «محسن خجسته‌مهر» امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز یکی از رویداد‌های مهم اقتصادی صنعت نفت با مشارکت مردم را شاهد هستیم، گفت: برای تحقق برنامه‌های تولیدی باید سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم انجام دهیم که در دولت سیزدهم این کار زیربنایی در حال انجام است.

وی افزود: پیش‌تر تنها شرکت‌های اکتشاف و تولید می‌توانستند در صنعت نفت سرمایه‌گذاری کنند، اما با ابتکار وزیر نفت و هماهنگی لازم با دولت قرار شد پتروشیمی‌ها نیز در بالادست صنعت نفت حضور یابند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به امضای قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان به ارزش ۱۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار و دیگر میدان‌ها در مجموع به ارزش ۱۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار با حضور بانک‌ها گفت: به‌تازگی با امضای قرارداد فشارافزایی، وزارت نفت نشان داد که می‌تواند کار‌های بی‌نظیری در این صنعت انجام دهد.

خجسته‌مهر با تأکید بر اینکه با نهایی و اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امروز بیش از ۱۶ مخزن گازی کشور توسعه می‌یابد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید در چهار استان نفت و گازخیز کشور اضافه می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در بخش بالادستی صنعت نفت را قراردادی برد - برد برای شرکت ملی نفت ایران و آنها دانست و گفت: مردم به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌ها با این تفاهم‌نامه‌ها در طرح‌های بالادستی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سالانه به‌طور میانگین یک میلیارد ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است، درحالی‌که در ۲.۵ سال عمر دولت سیزدهم این رقم به سالانه ۶ میلیارد ۳۰۰ میلیون دلار رسیده و درمجموع ۱۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده که بخش قابل‌توجهی از این سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی بوده است.

 

دیگر خبرها

  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی