Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی واقعیت افزوده پوکمون گو در سه سالی که از عرضه آن می گذرد بسیار جنجال ساز شده، اما درآمد قابل توجهی را نیز به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، بازی پوکمون‌گو تنها در آمریکا در سال 2019 درآمدی 900 میلیون دلاری را به ارمغان آورده است.

این بازی مبتنی بر شکار برخی شخصیت‌های کارتونی در فضای واقعی است، مشاهده این شخصیت‌ها با استفاده از دوربین گوشی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر چه اجرای ابتدایی این بازی رایگان است، اما برای پیشبرد مراحل مختلف این بازی باید اقلام مختلفی خریداری شوند. بنابراین 900 میلیون دلار درآمد حاصل از اجرای این بازی ناشی از خریدهای درون برنامه‌ای است.

تلاش کاربران برای شکار شخصیت‌های مجازی موسوم به پوکمون در خیابان ها و محیط های عمومی در برخی موارد جنجال آفرین شد و حتی بی دقتی و هیجان افراد در این زمینه منجر به سقوط آنها از ارتفاع، تصادف و ورود ناخواسته به مراکز نظامی ممنوعه شد.

بازی پوکمون گو اولین بار در سال 2016 عرضه شد و در این سال درآمدی 832 میلیون دلاری را برای سازندگان آن به ارمغان آورد. برخی امکانات جدید افزوده شده به این بازی نیز باعث درآمدزایی بیشتر آن شده که از آن جمله می‌توان به حملات سریع، بهبود جلوه‌های بصری دوربین واقعیت افزوده و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا درآمد دلار دوربین گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۷ سال پیش برژینسکی درمورد ایران که درست از آب درآمد
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد