Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات گلستان با خانواده شهید مقصودلو از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ شب گذشته هیئتی متشکل از آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، هادی حق‌شناس استاندار گلستان و حجت‌الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان با خانواده شهید مقصودلو از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار آیت‌الله نورمفیدی، سردار معروفی، حق‌شناس و حجت‌الاسلام رعایتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دکتر مقصودلو به اظهار همدردی با این خانواده پرداخته و تاکید کردند که خود را در این غم شریک می‌دانند.

 

سردار معروفی در این دیدار ضمن ابلاغ پیام همدردی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده شهید گفت: سپاه نینوا به نمایندگی از مجموعه کل سپاه در کنار این خانواده داغدار است و خود را در این غم شریک دانسته و از هیچ کمکی به این خانواده عزیز دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید گلستان خانواده سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان