Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا به حمله راکتی یک شنبه شب به پایگاه هوایی بلد در بغداد که میزبان نظامیان تروریست آمریکایی است واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا ر واکنش به حمله راکتی به پایگاه هوایی بلد در شمال بغداد که میزبان نظامیان تروریست آمریکایی است در حساب توئیتری خود نوشت: «از گزارش ها درباره یک حمله راکتی دیگر به یک پایگاه عراقی خشمگین هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مجروحان سریع بهبود یابند. از دولت عراق میخواهم مسئولان این حمله را که علیه مردم عراق است را پاسخگو کند».

وی در ادامه افزود: «ادامه نقض حاکمیت عراق به دست گروههایی که به حکومت عراق وفاداری ندارند باید پایان یابد.»

وی در توئیت دیگری نیز نوشت: با «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه درباره ادامه تلاش های مهم آمریکا و اتحادیه اروپا علیه داعش و همچنین مبارزه با اقدامات مخرب ایران رایزنی کردم.

شبکه الجزیره گزارش داد که شامگاه یکشنبه، چند گلوله خمپاره به پایگاه هوایی «بلد» در شمال بغداد که در آن نیروهای آمریکایی و عراقی حضور دارند، اصابت کرد.

با این حال خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد که نظامیان آمریکایی در زمان این حمله در پایگاه حضور نداشتند.

منابع امنیتی عراق می‌گویند که هشت نفر از سربازان عراقی بر اثر اصابت موشک‌های کاتیوشا به این پایگاه هوایی زخمی شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در همان صبح حملات اوکراینی‎ها به این پایگاه هوایی، ویدئویی منتشر شد که واضح است طی حملات اوکراینی‎ها، انبار ذخیره کیت‎های هدایت ماهواره‎ای بالدار UMPC مورد حمله قرار گرفته‎اند. با انتشار تصاویر ماهواره‎ای نتایج حملات اوکراینی‎ها توسط اکانت‎های اوسینت غربی، در سمت دیگری از این پایگاه هوایی به‎نظر هدف دیگری مورد اصابت قرار گرفته است که در ماه مارس در کنار آن رمپ، جنگنده سوخو-۳۵ پارک بوده است و در حال حاضر مشخص نیست که این اثر مربوط به چه چیزی است. همچنین این اکانت اوسینت مدعی شده است که به جنگنده سوخو Su-۳۵S که در رمپ نزدیک به محل قرار گرفتن کیت‎های UMPC قرار داشته است، آسیبی وارد شده است که اگر در آخر ویدئو دقت کنید همان جنگنده‎های سوخو-۳۴ و سوخو-۳۵ قابل مشاهده هستند که به‎نظر نمی‎رسد که آسیبی به آن‎ها وارد شده باشد.

منبع: پارتیزان

tags # اوکراین ، روسیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای جلوگیری از حمله به رفح
  • نامه ۵۰ قانونگذار آمریکایی به بایدن و درخواست برای توقف حمله به رفح
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی