Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو موقوفه در شهرهای سنقر و کنگاور استان کرمانشاه به نام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به ثبت رسید.

به گزارش ایسنا، اولین موقوفه کشور به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سنقر وکلیایی به ثبت رسید که واقف سنقری با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقر ۲ هزار متر زمین را به نیت برگزاری جلسات قرآن کریم تقدیم به روح سردار شهید سلیمانی وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دومین موقوفه نیز در شهرستان کنگاور به نام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به ثبت رسید و واقف کنگاوری با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان یک باب ساختمان به متراژ ۲۷۰ مترمربع با کلیه امکانات را با ارزشی بالغ بر ۵ میلیارد ریال در محله کارخانه به نیت فعالیت‌های قرآنی، مذهبی و خیرات و مبرات تقدیم به روح سپهبد شهید سلیمانی وقف کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موقوفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم