Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران از کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی روند حوادث صنعت نفت و گاز خبر داد و گفت: از دو سال گذشته تاکنون استانداردسازی ایستگاه‌ها و ماشین‌آلات آتش‌نشانی در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، بیست‌ودومین نشست کمیته تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی نفت ایران که دیروز (شنبه، ۲۱ دی‌ماه) برگزار شد، موضوع‌هایی مانند ارتقا و بهبود وضعیت تجهیزات و سیستم‌های ایمنی و آتش‌نشانی در تأسیسات و ساختمان‌ها، ارتقای سطح کنترل عملیات، پیشگیری، کاهش و مدیریت حوادث، مدیریت ریسک و مدیریت اچ‌اس‌یی پیمانکاران بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مانی عبدالله‌زاده‌راد اظهار کرد: اگرچه شرکت ملی نفت ایران در سال‌های اخیر با محدودیت‌هایی در منابع مالی مواجه بوده، اما با حمایت مدیرعامل شرکت، مباحث اچ‌اس‌یی به‌ویژه در بخش ایمنی و آتش‌نشانی با نگاه ویژه‌ای دنبال و بررسی شده است.

وی بر ضرورت همکاری و ارتباط دوسویه میان شرکت‌های تابع و شرکت ملی نفت ایران تاکید و اظهار کرد: درس‌آموزی واقعی از حوادث گذشته، ابزاری کارآمد و بسیار مهم برای رفع نواقص موجود است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی سقوط هواپیما شرکت ملی نفت ایستگاه آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند