Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمجید خوشنود در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون موضوعات مورد بحث در جلسه معاونین دانشجویی دانشگاه ها که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین موضوع مورد بحث، تعیین نرخ خدمات رفاهی سال تحصیلی ۱۳۹۹–۱۴۰۰ بود که از یک سو؛ به دلیل کمبود وقت برای به نتیجه رسیدن و از طرفی به علت وجود اختلاف نظر، قرار بر این شد تا نقطه نظرات بصورت مکتوب ارسال و بعد از مطالعه کامل، جمع بندی نهایی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم گیری برای نرخ خدمات رفاهی در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر افزود: در این خصوص، برخی از عزیزان حاضر در نشست، با توجه به شرایط اقتصادی موجود، نظرشان بر افزایش نیافتن نرخ خدمات بود و در مقابل برخی نیز، به دلیل محدودیت منابع دانشگاه ها، بر این عقیده بودند که باید یک حداقل افزایشی، صورت بگیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر ادامه داد: به رغم پیش بینی ۵ – ۶ بند در دستور جلسه، بررسی و تصمیم گیری در خصوص همین یک مورد، یعنی؛ افزایش نرخ خدمات رفاهی دانشجویان، زمان زیادی برد و منتج به تصمیم هم نشد. لذا قرار بر این است که پس از ارسال نظرات معاونین بصورت مکتوب، در جلسه بعدی که احتمالا اواخر بهمن و یا اوایل اسفندماه برگزار خواهد شد، تصمیمات نهایی هم درباره تغییر نرخ غذا و هم در خصوص سایر بندها، اتخاذ شود.

نظر ما افزایش ۳۰ درصدی نرخ خدمات رفاهی است

وی در خصوص نظر دانشگاه خواجه نصیر درباره تغییر نرخ خدمات رفاهی، گفت: نظر ما این است که همچون سال تحصیلی قبل، این بار نیز بطور میانگین حدود ۳۰ درصد افزایش نرخ لحاظ شود؛ مشروط بر اینکه، حمایت ها از طرف سازمان دانشجویی، صندوق رفاه و البته خود دولت، به ویژه درخصوص خدمات بخش تغذیه، مثل گذشته ادامه داشته باشد؛ چرا که اگر این حمایت نباشد، عملا معادلات بر هم خواهد خورد.

نرخ هر وعده غذایی در دانشگاه خواجه نصیر/۱۲ هزار تومان یارانه می دهیم

خوشنود با اشاره به اینکه نرخ تقریبی هر وعده غذای دانشجویی این دانشگاه بین ۱۷۰۰ تا ۲ هزار تومان است، ادامه داد: این رقم در واقع بر اساس مصوبه صندوق رفاه وزارت علوم تعیین شده، هرچند قیمت تمام شده غذا برای هر دانشگاه، رقمی متفاوت است. 

وی افزود: بطور مثال؛ هر پرس غذا برای دانشگاه خواجه نصیر، به نسبت غذای پرهزینه، متوسط و کم هزینه، بطور میانگین ۱۴ هزارتومان تمام می شود و این به این معناست که ما برای هر پرس غذا، حدودا ۱۲ هزارتومان یارانه پرداخت می کنیم. لذا با توجه به رقم سنگین سبد غذایی در هزینه های دانشگاه ها، این ضروری است که حمایت های دولت و سازمان دانشجویی همچنان برقرار باشد.

کد خبر 4824010 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی غذای دانشجویی دانشگاه ها مدیران دانشگاهی قاسم سلیمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی شهادت سقوط هواپیما دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی منصور غلامی آزمون استخدامی آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب معترضان آمریکایی طرفدار فلسطین، نادرستی ادعای آن‌ها در آزادی بیان را نشان می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان آمریکایی طرفدار غزه در دانشگاه‌های این کشور توسط مقامات آمریکایی را محکوم کرد.

این جنبش قدرتمند مردمی یمن از مواضع اخلاقی معترضان آمریکایی که نشانگر افزایش آگاهی اجتماعی آن‌ها است، تشکر و قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب بدون دلیل معترضان، دروغ بودن ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می کند.

شبکه سی ان ان امروز خبر داد که پلیس آمریکا حدود 100 دانشجو را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ده‌ها تن دیگر را در دانشگاه تگزاس در آستین بازداشت کرده است. در دانشگاه اموری در ایالت جورجیا نیز دو استاد دانشگاه بازداشت شدند.

 دانشگاه‌های آمریکا همچنان صحنه اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است؛ صحنه‌هایی که یادآور جنبش دانشجویی در مخالفت با جنگ ویتنام در دهه هفتاد قرن بیستم است.

همزمان دانشجویان دانشگاه پنسیلوانیا در حمایت از مردم غزه در محیط دانشگاه اقدام به برپایی چادر و تحصن کردند. نشریه دانشجویی «دیلی پنسیلوانیا» نوشت که دانشجویان تحصن کننده خواستار خروج سرمایه‌گذاری‌های این دانشگاه از فلسطین اشغالی هستند.

در این میان دادستان ایالت جورجیا دانشجویان را همچون دیگر مقامات آمریکایی به «یهودستیزی» متهم کرد و مدعی شد: «هیچ کس از نظر قانونی حق تعطیلی دانشگاهها از طریق چادر زدن و تحصن و تهدیدات ضد یهودی را ندارد».

او با حمایت از سرکوب دانشجویان و بازداشت آن‌ها افزود: «با افتخار در کنار هر دانشگاهی که اقدامات لازم برای حفظ امنیت دانشجویان ایالت را انجام می‌دهد، خواهیم ایستاد».

بازداشت 100 دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دانشجویان پاریسی هم به جمع معترضان علیه اسرائیل اضافه شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟