Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:07:53 GMT

آغاز دور دوم مذاکرات پرسپولیس – شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۰۸۹۶

آغاز دور دوم مذاکرات پرسپولیس – شهرخودرو

بعد از جلسه شب گذشته نمایندگان باشگاه شهرخودرو و پرسپولیس، آنها از ساعت 8:30 امروز نیز دور دوم مذاکرات جدی خود برای این انتقال را آغاز کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس بعد از اعلام رسمی قطع همکاری با گابریل کالدرون به طور موازی مذاکرات خود با سه مربی را برای جانشینی این مربی آرژانتینی را استارت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق اعلام محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل پرسپولیس این تیم با یک مربی ایرانی (یحیی گل محمدی) و دو مربی خارجی برای حضور روی نیمکت این تیم مذاکرات خود را آغاز کرده و طی ساعات آتی نظر نهایی در این زمینه طی توافق و مذاکرات صورت گرفته اعلام خواهد شد.


شب گذشته و در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز در باشگاه به امروز موکول شده باشد، مدیران تیم طی جلساتی همزمان با بازیکنان خارج از لیست و مدنظر نظر برای حضور در این تیم و البته نمایندگان باشگاه شهرخودرو به بررسی شرایط این انتقال پرداختند که تا ساعت 2 بامداد به نتیجه لازم نرسید تا آنها اقدام به ادامه جلسه طی امروز کنند.


در شرایطی که یحیی گل محمدی شب گذشته راهی تهران شده و در انتظار پایان مذاکرات طرفین برای این انتقال است، باشگاه از ساعت 8:30 امروز نیز مذاکره دوباره‌ای با نمایندگان شهرخودرو برگزار کرده است. طی مذاکرات شب گذشته حمیداوی با اعلام اینکه به شدت از سوی مسوولان استانی تحت فشار قرار گرفته و آنها با این انتقال در شرایطی که تیم در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، موافقت نکرده‌اند، به دنبال راهکاری مشترک برای مذاکره بود و نمایندگان پرسپولیس نیز به دنبال جلب رضایت طرف مقابل برای به سرانجام رساندن موضوع بودند.

شهر خودرو یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران نقل و انتقالات نیم فصل 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران نقل و انتقالات نیم فصل 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری بعد از بازی با تیم پرسپولیس با تشکر از هواداران تیم اظهار کرد: هواداران در ایجاد شرایط فوق العاده تیم را تنها نگذاشتند و از آنان تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه قول می‌دهیم که در اولین فرصت این باخت را جبران کنیم افزود: قول می‌دهیم که این بدهی را به هواداران صاف کنیم.

وی با اظهار اینکه آن گونه که باید در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم، شجاعت و کیفیت را برای شکست دادن پرسپولیس صدر اول جدولی نداشتیم، گفت: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم شرایط به نفع ما رقم خورد و به گل رسیدیم اما به دلیل تجربه بازیکنان حریف امتیاز را از دست دادیم.

صداقت با بیان اینکه تیم پرسپولیس بعد از ۱۰ نفره شدن به لاک دفاعی رفت، گفت: باید بیشتر کار کنیم تا از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران با عنوان یکی از شرایط بازیکنان راضی هستیم، گفت: ما باید با همین شرایط مسابقات را ادامه بدهیم و در پنجره نقل و انتقالی زمان برای ترمیم خواهیم داشت و اگر لازم شد برای تعویض و جابجایی بازیکن اقدام کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران درباره شرایط داوری گفت: با شرایطی که سازماندهی که و فدراسیون فوتبال ایجاد کرد کادر فنی نمی‌تواند زیاد در کار داوری دخالت کند و همیشه به مسائل داوران احترام گذاشتیم و اکنون نیست تمکین می‌کنیم.

تیم نساجی با نتیجه دو بر یک برابر تیم پرسپولیس شکست خورد.

کد خبر 6098747

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان