Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جدید پارس جنوبی معتقد است اگر مشکلات این تیم کمتر شود خیلی راحت در جدول رده بندی جایگاه خودشان را ارتقا خواهند داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امین منوچهری، مهاجم سابق تیم‌های استقلال و سپاهان، پیرامون حضورش در پارس جنوبی جم و اینکه آیا مشخص است قرارداد او کی ثبت می‌شود، به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید از هومن افاضلی تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شناخت دو طرفه‌ای نسبت به هم داشتیم و وی پس از حضور در جم با من تماس گرفت و خیلی ممنونم به من اعتماد کرد. تمام تلاشم را می‌کنم که جواب اعتماد او را به بهترین شکل بدهم.

وی افزود: باشگاه پارس جنوبی به دلیل مشکلاتی که داشت پنجره نقل و انتقالات نیم فصل این باشگاه هنوز از سوی فدراسیون فوتبال باز نشده و طی آخرین صحبت‌هایی که من با مسئولان باشگاه داشتم. طی یکی، دو روز آینده این مهم صورت خواهد گرفت.

مهاجم اسبق استقلال درباره این موضوع که جو تیم را در تمرینات این چند روز چگونه دیده و به نظرش  آیا این تیم می‌تواند کار سخت پیش رو را حل و فصل کند، اظهار داشت: جو داخل تیم بسیار صمیمی و خوب است. تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی انجام می دهیم و برعکس آنچه خیلی ها فکر می کنند ما کار خیلی سختی پیش رو داریم، معتقدم با توجه به داشته های تیم و انگیزه بالای بازیکنان، اگر مشکلات مالی کم شود و گریبان گیر تیم نشود ، خیلی راحت در جدول به جایگاه های بالاتری خواهیم رسید.

منوچهری در پایان با اشاره به مردم خونگرم جم تصریح کرد: ما تمام تلاش‌مان را برای شادی دل مردم خونگرم این شهر انجام می دهیم. مسولان باشگاه نیز پیگیر مشکلات هستند و امیدوارم من هم به عنوان عضو کوچکی از این تیم بتوانم در شادی مردم سهیم باشم. در پایان از رضا عنایتی هم تشکر می کنم که به من پیشنهاد حضور در تیمش را داد و برای او و تیمش آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا امین منوچهری هدایت علیزاده مهاجم سابق استقلال مهاجم جدید پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر