Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران گفت: به منظورتوسعه تعاملات دوسویه با تشکل‌های کارفرمایی، پاسخگویی و آموزش نمایندگان کارفرمایان، تولید کنندگان و کارآفرینان، دوره آموزشی، فرهنگی واجتماعی رابطین بیمه‌ای کارگاه‌های شعب سه‌گانه بابل و شعبه  بابلسر درتالاراجتماعات شعبه یک بابل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن فلاح در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص اهداف برگزاری این نشست اظهار کرد: در راستای پاسخگویی مناسب و اثرگذار، حفظ تکریم ارباب رجوع و با توجه به اهمیت جایگاه کارفرمایان، کارآفرینان و تولید کنندگان در فرآیند دستیابی به اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی به منظور توسعه تعاملات دوسویه با تشکل‌های کارفرمایی، پاسخگویی وآموزش نمایندگان کارفرمایان، تولید کنندگان و کارآفرینان اداره کل تأمین اجتماعی مازندران نسبت به برگزاری دوره آموزشی، فرهنگی واجتماعی درمناطق مختلف استان اقدام نموده است.

وی تصریح کرد: در اجرای تحقق اهداف سازمانی و همچنین اقتصاد مقاومتی به‌منظور پاسخگویی مناسب و اثرگذار و حفظ تکریم مخاطبان سازمان به‌ویژه کارفرمایان که مهمترین رکن اثرگذار در اقتصاد هستند، این اداره کل درجهت افزایش سطح دانش و اطلاعات آنان به قوانین و مقررات بیمه‌ای مربوط در حوزه‌های کارفرمایی و آگاهی بخشی از ارائه خدمات و ارائه تعهدات سازمان به بیمه شدگان و کارفرمایان که بیشترین تعاملات را با سازمان دارند، اقدام کرده و این برنامه‌ها به‌صورت دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار دارد.

معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: به طور قطع توسعه ‌این گونه فعالیت‌ها و اقدامات با توجه به تأثیرگذاری آن در قالب کارگاه‌های استانی، تامین اجتماعی را در جهت دستیابی به اهداف کلانش درخصوص ایجاد فضای مفاهمه و بهبود و ارتقای تعامل موثر بین کارکنان و مخاطبان سازمان برای افزایش رضایتمندی، بهبود روابط و تسهیل در ادامه خدمات کمک می‌کند.

فلاح یادآور شد: افزایش سطح دانش و اطلاعات کارفرمایان  نسبت به قوانین و مقررات، رویه‌های اجرایی قوانین، ایجاد اعتماد متقابل، تقویت و تحکیم ارتباطات انسانی، مشتری مداری، گسترش تکریم مخاطبان از دیگر اهداف این  کارگاه‌ یک روزه آموزشی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل