Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق شهادت بود گفت: حوزه و دانشگاه باید شخصیت والای سردار سلیمانی را تحلیل کند. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی شب گذشته در مراسم هفتمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: عشق به کمال است که انسان را به جایگاهی می‌رساند که همه قشر‌ها، زن، مرد و کودک و بزرگ را به دنبال خود می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حوزه و دانشگاه باید شخصیت والای سردار سلیمانی را تحلیل کنند چرا که انسان‌هایی که به کمال می‌رسند اتفاقی نبوده بلکه بر اساس شیوه و راهی است و باید دانشگاه و حوزه آن را به خوبی تحلیل کنند و به جامعه آگاهی دهند.

عبادی بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت و متصل به خدا بود او خودش را مقید به دنیا و مال و ثروت نکرد و در پی این بود که طوری زندگی کند تا خدا از او راضی باشد و بعد از شهادت هم عطر شهادتش همه جا را پر کرد.

وی با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا افتخار است و باید به دنبال این نوع مرگ باشیم افزود: متاسفانه برخی ها طوری به دنیا چسبیده که با زور هم نمی‌شود آنها را از دنیا جدا کرد.

مصاحبه| تحلیلگر استرالیایی: بهانه‌های آمریکا برای ترور سردار سلیمانی دروغ و بی‌اساس استمادر شهیدان زین الدین: شهادت سردار سلیمانی داغ شهادت فرزندانم را تازه کردامام جمعه کرمان: سردار سلیمانی جغرافیای جبهه مقاومت را گسترش داد

امام جمعه بیرجند با اشاره به اقدامات موثر نیروهای مسلح در موضوعات مختلف از جمله سیل، زلزله، کمک به محرومان و محرومیت زدایی و تامین امنیت کشور گفت: نیروهای مسلح همواره در شرایط سخت در کنار مردم و با مردم هستند.

عبادی یکی از دلایل عملکرد خوب نیروهای نظامی و مسلح در کشور را قانون مدار بودن آنها دانست و گفت: موفق‌ترین نهاد در اجرای قانون نهادهای پادگانی هستند چون قانون را اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: موفق‌ترین آموزش‌ها در بین دانشگاه‌های کشور در دانشگاه‌های نظامی صورت می‌گیرد چراکه تحصیل به صورت تئوری و عملی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به توانمندی تعدادی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: سید علی اکبر ابوترابی که دشمن را تحت تاثیرخودش قرار داده بود علاوه بر تحصیل در حوزه کار را از حوزه به پادگان برد و به مقام بالایی رسید که دشمن را تحت تاثیر خودش قرار داد.

عبادی عنوان کرد: آزادی در چارچوب قانون معنی می‌دهد و اگر در خارج آن باشد مورد سوء استفاده استمعارگران قرار می‌گیرد و دشمنان با گول زدن احساسات سعی در هرج و مرج کردن جامعه اسلامی دارند که باید حوزه و دانشگاه به خوبی آزادی را معنی کنند.

انتهای پیام/252/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت