Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد گفت: راه ارتباطی ۷۵ روستای گرفتار برف و یا سیلاب نیمه شمالی استان با پایدار شدن شرایط جوی و تلاش شبانه روزی راهداران، بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: به دلیل سیلاب ناشی از بارندگی شدید در سراسر استان که در مناطق کوهستانی به صورت بارش سنگین برف بوده است، شاهد مسدود شدن مسیر ارتباطی  ۱۲۵ روستا در حوزه جغرافیایی فعالیت این اداره کل بودیم که با فروکش کردن بارش باران و برف در منطقه و تلاش بی وقفه نیروهای راهداری، مسیر ارتباطی 75 روستا بازگشایی شده و راهداران مشغول بازگشایی راه ارتباطی 50 روستای باقیمانده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ اکیپ با بهره گیری از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان در حال خدمات رسانی به مردم و بازگشایی مسیرها هستند.

مدیر کل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان از عادی بودن تردد در راه های اصلی و فرعی نیمه شمالی این استان خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران ما تمامی محورهای مسدود شده، بازگشایی گردیده و تنها محور فرعی میل نادر - سفید آبه کماکان مسدود است که منتظر فروکش کردن سیلاب جهت ترمیم آسیب ها و بازگشایی محور هستیم.

کرد در پایان با اشاره به کاهش شدید دما در نیمه شمالی استان و بروز پدید یخبندان در اکثر نقاط از کاربران جاده خواست تا پیش از ورود به محور های مواصلاتی، وضعیت آن را از طریق سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ استعلام و صرفاً پس از اطمینان از سالم بودن خودرو و با همراه داشتن تجهیزات لازم اقدام به تردد کنند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس