Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: امسال ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت CNG در استان از لحاظ رعایت مقررات ایمنی و ارائه خدمات مطلوب، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد شدند.

او افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر تا پایان سال همه جایگاه‌های عرضه سی ان جی در استان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی‌منش با بیان اینکه در هر ساعت ۶۹ هزار مترمکعب سی ان جی در جایگاه‌های استان عرضه می‌شود، افزود: کالیبراسیون (کنترل دقت و صحت) دیسپنسر جایگاه‌ها انجام شده و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد نیز دریافت کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به مصرف ماهانه ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب سی ان جی در استان اشاره کرد و یادآور شد: این مقدار سوخت از طریق ۳۲۲ نازل عرضه در ۵۲ باب جایگاه توزیع می‌شود.

گیتی‌منش اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت توزیع روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز CNG در روز در جایگاه‌های این استان وجود دارد که در صورت احداث جایگاه‌های جدید تا پایان امسال، این میزان افزایش می‌یابد.

وی سیاست‌های این شرکت را تشویق صاحبان خودرو به سمت استفاده از CNG اعلام و اضافه کرد: سی ان جی سوخت پاک و ارزانی است و مصرف آن نسبت به دیگر فرآورده‌ها بسیار به صرفه‌تر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه‌ها در دستور کار است و تا پایان سال ۲ باب جایگاه جدید نیز در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

گیتی‌منش با بیان اینکه روزانه ۲۸۰ هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان توزیع می‌شود، تاکید کرد: در مجموع ۴۲ جایگاه عرضه نفتگاز در کردستان فعالیت دارند که در ۲۰ جایگاه آن گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

در حال حاضر ۷۵ جایگاه فرآورده نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در استان کردستان به شهروندان خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی جایگاه سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی ورود ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر خبر داد.

آرش مصلح روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان افزود: پیش بینی میزان بارش‌ها طی سامانه بارشی پیش رو ۸۰ تا ۱۲۰ میلی متر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه  سه سد در حال بهره‌برداری در استان داریم، اظهار کرد: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خروجی سد کوثر را از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۶۰ مترمکعب بر ثانیه افزایش داده ایم.

مصلح تصریح کرد: سد کوثر ۱۰ میلیون مترمکعب ظرفیت خالی دارد که پیش‌بینی می‌شود که طی بارش های اخیر ۱۰ میلیون مترمکعب آب وارد این سد شود.

وی ادامه داد: سد چم شیر گچساران ۷۰۵ میلیون مترمکعب هم اکنون ذخیره دارد که ۱۶۰۰ میلیون متر مکعب ظرفیت خالی دارد و ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب آب در سد شاه قاسم ذخیره شده که هم اکنون یک میلیون متر مکعب ظرفیت خالی دارد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در دولت سیزدهم در راستای ساماندهی ۱۸ طرح اجرا کرده‌ایم که پس از اجرای این طرح‌ها تاکنون هیچ خسارتی ناشی از رودخانه‌ها نداشته‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی