Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:37:30 GMT

جدال انتقامی شیمیدُر قم با پتروشیمی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۱۹۱۵

جدال انتقامی شیمیدُر قم با پتروشیمی

تیم بسکتبال شیمیدُر امروز در مصافی انتقامی از هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برابر تیم مدعی و مطرح پتروشیمی بندر امام صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز برگزار می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که بازی شیمیدُر قم با پتروشیمی بندر امام برای قمی‌های علاقمند به این رشته اهمیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیمیدُر قم که همانند پتروشیمی بندر امام در حال حاضر یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی به شمار می‌رود، در تلاش برای تداوم روند پیروزی‌های خود و بقا در جمع مدعیان قهرمانی این فصل با انگیزه‌تر از همیشه به مصاف میزبان قدرتمند خود می‌رود، به ویژه اینکه انگیزه انتقام شکست نیم‌فصل نخست را دارد.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم نخستین باخت خانگی در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال را در هفته پنجم و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم پتروشیمی بندر امام پذیرا شدند و حالا با انگیزه بالا در ماهشهر به مصاف این تیم می‌روند تا هم آن باخت را جبران کرده و هم از تیم حریف در جدول پیشی بگیرند.

بازی تیم‌های دوم و پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که نماینده قم یک بازی کمتر از پتروشیمی انجام داده، ضمن اینکه از سوی کمیته داوران فدراسیون بسکتبال مسوولیت نظارت بر این بازی به حمید خمجانی سپرده شده و داوران این مسابقه هادی سالم، روزبه کلاه‌دوز و جواد مرادی هستند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال تا پایان هفته هفدهم، تیم شهرداری گرگان با کسب 32 امتیاز صدرنشین است، پتروشیمی بندر امام با 31 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم‌های 30 امتیازی پالایش نفت آبادان و مهرام تهران در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند اما تیم شیمیدُر با یک بازی کمتر و 29 امتیاز پنجم است.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال شيميدر پتروشيمي ليگ برتر ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت

جدال دو تیم الوحده و الامارات در هفته بیست و یکم لیگ امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت.

نوراللهی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

الوحده در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده تا سرمربی کروات تیم در آستانه اخراج باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت