Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح پیشنهادی کنگره صدمین سال تخریب بقیع که در ۲۰۰ ساعت کاری و با همکاری بیش از ۲۰ نفر از صاحبنظران تهیه شده است، به نماینده ولی‌فقیه در حج و زیارت ارائه شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: واحد بقیع پژوهی پژوهشکده حج و زیارت طرح پیشنهادی کنگره صدمین سال تخریب بقیع، آرامگاه امامان و اصحاب را به نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای طراحی و تهیه این طرح علمی و هنری علاوه بر بیش از دویست ساعت کاری، از همکاری بیش از 20 نفر از صاحب نظران حوزه و دانشگاه استفاده شده است. این طرح بدنبال آن است تا با تلاش های علمی و فرهنگی به احیاء و جریان سازی مطالبه بازسازی بقیع براساس شرایط فعلی در عرصه های ملی و بین المللی  بپردازد.

 

بر پایه این گزارش، در نشست رئیس، معاون پژوهش و اعضای واحد بقیع پژوهشی پژوهشکده حج و زیارت با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت، دکتر ضیایی، رئیس این پژوهشکده گزارشی از عملکرد واحد پژوهش و طرح پیشنهادی کنگره صدمین سال تخریب بقیع ارائه کرد.

 

در ادامه این نشست حجت الاسلام محمد سعید نجاتی، مسئول واحد بقیع پژوهی اظهار کرد: 12 جلسه مشورتی با شورای بقیع و مدیران گروه تاریخ موسسات پژوهشی و دیگر دست اندرکاران راه اندازی و تقویت سایت جنت البقیع برگزار و درهم اندیشی بقیع پژوهان سراسر کشور پیشنهادات ارائه شده است.

 

دراین نشست حجت الاسلام والمسلمین نواب تهیه این طرح را به عنوان گام نخست مثبت توصیف کرد وخواستار تلاش برای تکمیل آن با نظرخواهی از صاحب نظران و ارائه طرح به اعضای شورای سیاست گذاری شد.

 

وی افزود: این طرح باید مطالعه و بررسی و درباره آن اظهار نظر شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی سقوط هواپیما انتقام سخت هواپیما کرمان تخریب قبور ائمه بقیع ع پژوهشکده حج و زیارت سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیارت خانه خدا پس از ۹ سال وقفه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز سیستان وبلوچستان، زائران خانه خدا که پس از ۹ سال راهی سرزمین وحی شده بودند. به استان بازگشتند واز حس وحال خود از این سفر معنوی گفتند.
۲۵۰ زائرخانه خدا که به سرزمین وحی رهسپار شده بودند امروزوارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

دیگر خبرها

  • زیارت خانه خدا پس از ۹ سال وقفه
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان