Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پلدختر گفت: تسهیلات پرداخت شده به سیل‌زدگان پلدختر تا حد نازک کاری منازل را به پیش می‌برد و بقیه ساخت باقی می‌ماند. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حسن رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهارداشت: احداث دیوار ساحلی شهر پلدختر پیشرفت خوبی دارد ومشکل خاصی ندارد که از شرکت سامان محیط انتظار داریم سرعت عمل قابل قبولی داشته باشند تا دیوار ساحلی زودتر تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به سبب ساخت دیوار ساحلی و برداشتن پل شهدای دولت ترافیک شدیدی در شهر پیش آمده که کارها وپیشرفت انجام گرفته  و پل شهدای هفتم تیر در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

اوبرایان: ترامپ در صورت عدم توافق با طالبان نیز نیروها در افغانستان را کاهش می‌دهدآمادگی شهرداری تهران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان‌و‌بلوچستانگزارش ویدئویی تسنیم از سیل‎زدگان بلوچستان| بحران سیلاب در جنوب سیستان بلوچستان / آقایان مسئول وضعیت خوب نیست + فیلم

فرماندار پلدختربا بیان اینکه تسهیلات داده شده به سیل‌زدگان پلدختر تا حد نازک کاری منازل را به پیش می‌برد وبقیه ساخت باقی می‌ماند عنوان کرد: چون سیل‌زدگان بضاعت مالی ندارند ساخت وساز برخی واحدها در سایت مسکن سیل‌زدگان متوقف شده که ستاد معین استان اصفهان کار خود را انجام داده است و با مسئولان بالاتر نیز صحبت شده که تسهیلات داده شده منازل را تکمیل نمی‌کند و از آنجا که مردم توانایی مالی ندارند برای این موضوع در حال پیگیری هستیم.

وی با اشاره به اینکه دغدعه سیل‌زدگان به مسئولان استانی وبنیاد مسکن کشور منتقل شده است گفت: مبلغی بین 500تا 700میلیون تومان برای رفع مشکل کانال سایت چهار هکتاری نیاز است که این دغدغه به مسئولان استانی منتقل شده و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز مطرح شده که باید این مشکل تعیین تکلیف شود.

رضائیان تصریح کرد:ساخت وساز در برخی روستاها قابل قبول است ولی در برخی روستاها به سبب اینکه دیرتر کار ساخت وساز را شروع کردند هنوز مشکلاتی وجود دارد و در بحث بازه زمانی کار ساخت وساز آنها عقب‌تر است. براساس جلسات انجام گرفته روستای ملاوی نیز به زودی تعیین تکلیف خواهد شد‌.

انتهای پیام/646/ ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان