Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی توئیتری به ترامپ گفت که حق ندارد با دستان آلوده به ترور مردم ایران زبان کهن فارسی را بیالاید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی در پیامی در صفحه توئیترش در واکنش به توئیت فارسی رئیس جمهور آمریکا نوشت: دست‌ها و زبان‌هایی که به تهدید، تحریم و ترور مردم ایران آلوده است، حق ندارند کهن زبان فارسی را بیالایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسوی همچنین اضافه کرد: ضمنا، آیا واقعاً «در کنار» مردم ایران که به تازگی قهرمان شان را ترور کردیدایستاده اید یا «در مقابل» آنها؟!

دونالد ترامپ بامداد یکشنبه با انتشار پستی در توئیتر در حالی که ژست حمایت از مردم ایران را به خود گرفته بود به زبان فارسی از تجمع غیرقانونی شامگاه شنبه در تهران و برخی ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و نوشت: من از ابتدای ریاست‌جمهوری خود، در کنار شما ایستاده‌ام و دولت من به حمایت از شما ادامه می‌دهد. ما اعتراضات شما را به دقت زیر نظر داریم و از شجاعت شما الهام می‌گیریم.

این اقدام ترامپ با واکنش بسیاری از کاربران انگلیسی زبان مواجه شد که تلاش کرده بودند تا با کمک مترجم گوگل به زبان فارسی خباثت رئیس جمهور آمریکا را به تصویر بکشند بطوری که کاربری نوشته بود: مردی که تهدید کرده است ۵۲ مرکز فرهنگی را در وسط مراکز جمعیت غیرنظامی بمباران می‌کند، می‌گوید.

کاربر انگلیسی زبان دیگری به فارسی نوشته بود: با عرض پوزش ایران، ما هنوز راهی برای غیرفعال کردن اینترنت ترامپ پیدا نکردیم

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه ترامپ سیاسی سید عباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها