Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان ، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: به دلیل شهادت جانگداز سردار سپهبد، قاسم سلیمانی و هم رزمانش و ابراز حس همدردی با این واقعه سترگ و نیز جانباختن هموطنان عزیزمان در حادثه سقوط هواپیما، برگزاری جشنواره موسیقی «نوای زاگرس» تا اطلاع ثانوی لغو و به زمان دیگری موکول می شود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر بود گروه نوازان و تکنوازان راه یافته به بخش مسابقه جشنواره، ۲۵ لغایت ۲۷ دی ماه به مدت ۳ روز در فرهنگسرای بروجن با یکدیگر رقابت داشته باشند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی  به همراه تعدادی از هم‌ رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در پی حمله هوایی متجاوزان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

46

کد خبر 1341798

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس