Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:20:54 GMT

راموس: می‌خواستم به اتلتیکو پنالتی چیپ بزنم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۲۳۴۷

راموس: می‌خواستم به اتلتیکو پنالتی چیپ بزنم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید می‌گوید اگر در جریان بازی با اتلتیکو از ناحیه قوزک پا دچار آسیب نشده بود  در ضربات پنالتی حتما پنالتی‌اش را به شکل ضربه چیپ می‌زد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دیشب در جده عربستان فینال سوپرکاپ اسپانیا را برگزار کردند. بازی بعد از 120 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و سفیدپوشان رئال در ضربات پنالتی موفق شدند با نتیجه 4-1 به پیروزی رسیده و جام سوپرکاپ را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس کاپیتان رئال بعد از بازی گفت اگر در طول بازی از ناحیه قوزک پا آسیب ندیده بود قصد داشت در ضربات پنالتی به اتلتیکو پنالتی چیپ بزند.

 

 

در ضربات پنالتی این بازی، راموس پشت پنالتی تعیین‌کننده برای رئال ایستاد و با فرستادن توپ به گوشه پایین دروازه قهرمانی سفیدپوشان را تضمین کرد.

 

راموس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من به دلیل مسائل خرافی همیشه پنالتی چهارم را می‌زنم. مساله این نبود که حساب و کتاب کرده باشیم و از قبل گفته باشیم که من پنالتی‌ای را می‌زنم که بدانم تیمم با آن برنده خواهد شد".

 

 

کاپیتان رئال در ادامه صحبتهایش گفت:" برنامه من از قبل این بود که پنالتی‌ام را چیپ بزنم ولی قوزک پایم در بازی آسیب دیده بودم و نمی‌توانستم. چون قبل از زدن پنالتی چیپ باید چند قدم کوتاه و سریع برداشت که با این شرایط خیلی سخت بود. بله، قوزک پایم در بازی ضربه بدی خورد. وقتی آن ضربه به قوزکم خورد تا یک مدت می‌ترسیدم ولی بعد از آنکه مدتی گذشت دیدم درد پایم دارد بدتر هم می‌شود. ولی در چنین بازی مهمی شما دیگر یادتان می‌رود که درد دارید".

 

سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا

تیم مایورکا پالما اسپانیا دیشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد. این مسابقه در وقت ۴۰ دقیقه قانونی با تساوی ۴-۴ پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در ۱۰ دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا - اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)