Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، حدود ساعت ۲۰ امشب افرادی که در همسایگی دانشگاه امام صادق (ع) زندگی می‌کردند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و وقوع قتلی را اعلام کردند.

به سرعت بعد از این تماس، تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در محل حاضر و مشخص شد بین دو نفر از کارمندان این دانشگاه درگیری روی داده است.

متهم در یک عملیات پلیسی، در خیابان خوردین دستگیر شد و ضمن اقرار به قتل، علت آن را اختلاف مالی و کاری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاتل که فردی ۴۴ ساله است، در اظهاراتش گفت: نگهبان دانشگاه امام صادق بودم، مقتول (فردی ۴۷ ساله) مدیر عمومی و مسئول تدارکات دانشگاه امام صادق (ع) بوده است که از مدت‌ها قبل با هم اختلاف مالی و کاری داشتیم.

وی افزود: امشب هنگامی که مسئول تدارکات (مقتول) محل را ترک کرد و قصد رفتن به خانه داشت، درگیری بین ما پیش آمد، با یک میلگرد به سر او ضربه وارد کردم که این ضربه موجب کشته شدن وی شد.

سرهنگ ضرغام آذین؛ رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقرار متهم، پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.         

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم عزاداری ظهر روز شهادت امام صادق علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری و مداحی میثم مطیعی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)