Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کمالی گفت: همه هوشیار باشیم و بدانیم فتنه گران داخلی به پشتوانه اربابان شان خاموش ننشسته و در فضای گل آلود در کمین فرصت هستند تا ولایت فقیه، ستون اصلی خیمه انقلاب و مظهر وحدت ملی ملت شریف ایران را هدف قرار دهند.

حجت الاسلام امین رضا کمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: جهان همواره شاهد تقابل جبهه حق و باطل بوده؛ تقابلی که کربلا تجلی گاه آن است و هرگاه دشمنان قسم خورده ملت ما در همه توطئه های سیاسی و امنیتی به حول و قوه الهی خود شکست خورده اند، دوباره فتنه جدیدی را طراحی کرده و با همه توان رسانه ای و بنگاه های دورغ پراکنی خود تلاش می کنند شکست های قبلی خود را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه حضور شکوهمند و انقلابی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهید سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دشمن زبون و حقیر اسلام و انقلاب را ناامیدتر و شکست خورده تر از گذشته کرد؛ افزود: این شکوه و عظمت انقلابی دیگر را در تقویت جبهه مقاومت به رخ جهانیان کشید و لرزه بر اندام آنان در کاخ های پوشالی شان افکند و در طراحی جدیدتری از فتنه جدید؛ پاسداران امنیت و آرامش کشور درنهادهای نظامی و امنیتی را هدف قرار دادند.

 

 

وی ادامه داد: این فتنه باصداقت و شهامت سردارحاجی زاده، همرزم سردار اسلام سلیمانی خنثی شد که ان شاءلله ملت ایران در جریان ابعاد بیشتر حادثه سقوط هواپیما قرار خواهند گرفت.

 

 

کمالی تأکید کرد: همه هوشیار باشیم و بدانیم فتنه گران داخلی به پشتوانه اربابان شان خاموش ننشسته و در فضای گل آلود در کمین فرصت هستند تا ولایت فقیه، ستون اصلی خیمه انقلاب و مظهر وحدت ملی ملت شریف ایران را هدف قرار دهند.

 

 

وی با اشاره به اینکه اکنون که بیش از ۱۰ سال از حوادث سال۸۸ می گذرد بیش از پیش زوایای پنهان این فتنه عظیم برای مردم روشن و آشکار شده؛ گفت: فتنه گران ناامید از مردم با سوءاستفاده از رأفت اسلامی انقلاب دست به انتشار نامه های سراسر خباثت آلود خود می زنند تا با حرمت شکنی ستون اصلی انقلاب بتوانند بر خیانت های خود به کشور و ملت سرپوش بگذارند و نمونه این نامه اخیر یکی ازسران فتنه به امام خامنه‌ای مدظله العالی است لذا به این غارتگر بیت المال و  مفلوک بی بصیرت همدستان او  هشدار می‌دهیم اگر دست از فتنه گری و فتنه انگیزی برندارید در خشم و غضب امت ایران گرفتار خواهید آمد و اثری ازشما و دودمان تان باقی نخواهد ماند.

 

 

کمالی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که ماامید واثق داریم؛ آینده کشور به برکت امام حکیم و فرزانه این انقلاب(مدظله )ومردم مؤمن و انقلابی به ویژه جوانان رشید ایران اسلامی روشن خواهد بود و ملت شریف ایران گام دوم انقلاب را با قوت، شتاب و نورانیت بیش از پیش خواهد پیمود و آمادگی کامل مبارزه با هر فتنه و فتنه گری را دارد و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف خواهد سپرد.  

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتقام سخت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی هواپیما سردار شهید قاسم سلیمانی سقوط هواپیما فتنه ها ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته معلم فرصتی است برای تقدیر از همکارانی که مجاهدانه در راه علم و تربیت می‌کوشند تا نسلی پرتوان را تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره به اینکه «همه مدیون توایم» شعار امسال هفته معلم است گفت: ایران قوی و مدرسه‌ای قوی از شاخصه‌های اصلی هفته معلم می‌باشد.

امیریان ادامه داد: زمانی ایران قوی داریم که مدرسه قوی داشته باشیم و مدرسه قوی زمانی پیش می‌آید که معلم قوی داشته باشیم.

وی با اذعان بر اینکه معلمان این استان جز بهترین معلمان در سطح کشور هستند گفت: یکی از اتفاقات مثبت در چند وقت اخیر معرفی دو معلم نمونه کشوری «جعفر عالی پور معلم متوسطه اول و سلمان رستمی آموزگار ابتدایی» بوده است که افتخاری بالا برای این استان می‌باشد.

امیریان به بحث استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری طی برگزاری ۸ آزمون تعداد یک هزار و ۵۸۳ نیرو جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

وی یادآور شد: کمبودات در حوزه آموزش و پرورش جدی است اما حرکت دولت به سمت تجهیز کردن امکانات در مدارس بسیار جدی‌تر است.

کد خبر 6095007

دیگر خبرها

  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است