Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یک شرکت کانادایی که یکی از کارکنانش همسر و فرزندش را در سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی از دست داده، رهبران دولت آمریکا را مقصر اصلی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران دانست. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سی‌ان‌ان، میشائیل مک‌کین، رئیس یک شرکت بزرگ کانادایی که یکی از کارکنانش همسر و فرزندش را در سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی از دست داده، در حساب توئیتری رسمی شرکتش نوشت، دولت آمریکا مسئول نهایی مرگ مسافران بی‌گناه این هواپیماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین ترامپ را عامل بی‌ثبات‌سازی خاورمیانه از طریق خروج از برجام دانست.

توئیت‌های انتقادآمیز مدیر شرکت ماپل لیف فودز در اونتاریوی کانادا که تنها ۱۵۰۰ دنبال‌کننده دارد، تاکنون حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ بار پسندیده و ۴۱۰۰ بار بازنشر شده است.

این شرکت که نام آن در بورس اونتاریو به ثبت رسیده و حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ کارمند دارد در توئیت خود آورده است: «رهبران دولت آمریکا خود را به هیچ نهادی پاسخگو نمی‌دانند و توطئه‌ای ناشیانه را برای منحرف کردن توجه (افکار عمومی) از مخالفان سیاسی‌شان طراحی کرده‌اند... نتیجه این رفتار ناشیانه و غیرمسئولانه مرگ ۶۳ کانادایی و از جمله خانواده یکی از همکاران من است. ما در غم از دست دادن همسر وی و پسر ۱۱ ساله‌اش عزاداریم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبران دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید

آفتاب‌‌نیوز :

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه، امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طا‌ها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان