Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بشاگرد گفت: برق 48 روستای این شهرستان در بخش گافر و پارامون قطع شده بود که از دیروز برق 30 روستا با تلاش یگان‌های مدیریت بحران وصل شده است.

احمد محمودی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بارش‌های شدید باران در روزهای اخیر در مناطق شمالی شهرستان بشاگرد سبب طغیان بی‌سابقه همه رودخانه‌های فصلی این منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر به دلیل طغیان رودخانه‌ها، راه ارتباطی بشاگرد با بخش گافر و پارامون قطع است و امدادرسانی و آذوقه‌رسانی به این بخش و روستاهای آن با بالگردهای سپاه و ارتش در جریان است.

فرماندار بشاگرد تصریح کرد: برق 48 روستای بشاگرد در اثر سیل قطع شده بود که تا امروز برق 30 روستا با تلاش یگان‌های مدیریت بحران وصل شده اما اتصال برق در 18 روستای باقی‌مانده منوط به کاهش طغیان رودخانه‌ها و ایجاد امکان انتقال تیرهای برق است چون تیرهای برق را سیل با خود برده است.

محمودی با اشاره به تداوم امداد هوایی تا زمان ایجاد امکان برقراری راه‌های ارتباطی، اضافه کرد: 4 بالگرد در منطقه حضور دارند و به طور مستمر در حال انجام عملیات‌های پروازی برای انتقال آذوقه به مردم گرفتار در سیل و مأموریت‌های امدادی هستند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: محمودی بشاگرد هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه

عادل مردزاده معتمد روستای کوردان در این زمینه گفت: دیروز عصر این کودک بدون اطلاع خانواده ها برای بازی به اطراف رودخانه مهران رفته بودند.

دو کودک از نوه های یکی از اهالی روستا بودند.

وی افزود کودکان جان باخته دو پسر 5 ساله بودند که در آبهای گودالی و باتلاقی رودخانه غرق شدند.

به گفته این فرد اهالی روستا پس از ساعت ها جستجو جسد بی جان این دو کودک را در یکی از این گودال ها پیدا کردند.

رودخانه مهران از کنار روستای کوردان بخش مهران بندرلنگه می گذرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد