Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بیگدلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی در جریان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان خدابنده در دستور کار قرار گرفت، افزود: اعتبار لازم برای احداث ۲ مجتمع فرآوری محصول سیب زمینی و گوجه فرنگی در این شهرستان در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها قرار است در نتیجه احداث این ۲ مجتمع فرآوری محصولات کشاورزی برای یک هزار نفر در شهرستان خدابنده شغل ایجاد شود. 

بیگدلی از اجرای یک طرح گاوداری ۶ هزار و ۵۰۰ رأسی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه است و در صورت تکمیل، ظرفیت اشتغال زایی برای ۵۰۰ نفر را خواهد داشت. 

فرماندار شهرستان خدابنده شمار بهره‌برداران حوزه کشاورزی در این شهرستان را ۲۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تولیدات بخش کشاورزی خدابنده سالانه به طور میانگین بالغ بر ۶۵۰ هزار تن است.  

وزیر صنعت، معدن و تجارت آبان امسال در جریان سفر یک روزه خود به استان زنجان، با حضور در شهرستان خدابنده ضمن بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی و شهرک صنعتی این شهرستان در جلسه توسعه اقتصادی خدابنده نیز شرکت کرد.

شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از ۲۲۰ روستای دارای سکنه، حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت خدابنده کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت خدابنده کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت خدابنده کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی

به گزار ش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ حشمت عزیزان افزود: مزارع گندم در جنوب استان بین ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت دید که میزان اولیه برآورد این خسارت‌ها یک هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: به ۲ هزار کیلومتر جاده بین مزارع و ایل‌راه‌های عشایری نیز خسارت ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی وارد شد که برآورد اولیه خسارت‌های این بخش نیز یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

عزیزان گفت: ۵۰ راس دام سبک عشایر نیز در شهرستان ملکشاهی به علت سیلاب تلف شد.

وی ادامه داد:  ببشترین خسارت‌های سیلاب در زیربخش‌های کشاورزی مربوط به شهرستان‌های آبدانان و دهلران بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: بررسی دقیق میزان خسازت‌های وارده به کشاورزان در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود