Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ایجاد ۵ سایت اسکان اضطراری در استان تاکید کرد.

"عزیز فیلی" در نشست کارگروه زلزله با اشاره به مصوبات گذشته در خصوص تعیین سامانه پهنه بندی خطرپذیری زلزله شهر یاسوج و تعیین حریم گسل های این شهر، افزود: راه و شهرسازی با همکاری دانشگاه یاسوج به عنوان مشاور عملیات مطالعات تکمیلی در این خصوص را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این نشست مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی با اعتبار یک میلیارد تومان نسبت به تهیه و نصب ۸ دستگاه شتاب نگار در نقاط مختلف شهر یاسوج اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مبلغ ۳ میلیارد ریال اعتبار جهت نصب دستگاه های لرزه نگار تامین اعتبار و به مدیریت بحران استانداری ابلاغ می شود.

فیلی تصریح کرد: مقرر شد اعتبار مورد نیاز در خصوص ایجاد سامانه زلزله شهر یاسوج باتوجه به مطالعات قبلی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تامین شود.

وی ادامه داد: به منظور پیش بینی مکان های اضطراری در زمان وقوع زلزله در شهرهای پرجمعیت استان از جمله یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، سی سخت و باشت مقرر شد سایت های مناسب امکان سنجی و شناسایی شده و مطالعات لازم در این خصوص از سوی راه و شهرسازی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین نقشه های اجرایی جهت آماده نمودن این مکان های اسکان به شورای هماهنگی مدیریت بحران استان جهت تامین اعتبار ارائه شود.

فیلی خواستار تشکیل کارگروه ویژه در این زمینه شد و تاکید کرد: اعضای این کارگروه موظف به پیگیری جانمایی و تامین زیرساخت های این مکان از جمله آب، برق، گاز، سکوبندی و محوطه سازی آن هستند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان با همکاری نوسازی مدارس تا پایان خردادماه مهلت دارند نسبت به رفع مشکلات ایمنی مدارس غیرانتفاعی استان اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد