Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند برد و باخت‌های یکی در میانی تورنتو رپترز همچنان ادامه دارد!

طرفداری- در شبِ ادای احترام هواداران تورنتو رپترز به جان باختگان حادثه هوایی بوئینگ 737، این تیم در خانه مقابل سن آنتونیو اسپرز قرار گرفت. وضعیت دو تیم در بازی‌های گذشته خود تقریبا شبیه به هم بود. تورنتویی‌ها پس از مدت‌ها به دنبال کسب دو برد متوالی بودند و در طرف دیگر شاگردان گرگ پاپوویچ نیز می‌خواستند عملکرد ضعیف برابر ممفیس گریزلیز را به دست فراموشی بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسکال سیاکام پس از چند هفته دوری از میادین، در این مسابقه به ترکیب تورنتو رپترز اضافه شد.

با شروع کوارتر نخست، این میزبان بود که بازی را در دست گرفت. پاسکال سیاکام با 12 امتیاز، مهم‌ترین دلیل پیروزی 28-21 تورنتو رپترز در وقت نخست بود. با شروع کوارتر دوم، بازی نزدیک‌تر دنبال شد. از یک طرف ایباکا با پرتاب‌ها و فضاسازی‌های خود برای تورنتو رپترز درخشید و در طرف دیگر دژانته ماری و فوربس بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند. کوارتر دوم با نتیجه 23-22 به سود تورنتو رپترز به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، کانادایی‌ها کنترل بازی در کوارتر سوم را نیز بر عهده داشتند. مثلث لاوری، پاول و جفرسون در برابر پرتاب‌های دمار دروزن قدرت بیش‌تری داشتند تا نتیجه 31-26 در تابلو امتیازات ثبت شود. این پایان کار نبود و بازگشت میهمان در یک کوارتر، نتیجه بازی را به کل تغییر داد. وایت، دروزن و میلز نبض بازی را در دست خود گرفتند تا تورنتو رپترز، در کوارتر چهارم چیزی جز سرگردانی را تجربه نکند. پرتاب سه امتیازی کایل لاوری در 5 ثانیه پایانی، اختلاف را به عدد 1 رساند اما برای جبران همین اندک امتیاز نیز دیگر دیر شده بود. نتیجه 22-36 در کوارتر پایانی، تلاش‌های سه کوارتر شاگردان نیک نرس را بر باد داد. دمار دروزن با 25 امتیاز، 8 ریباند و 4 پاس منجر به گل برای سن آنتونیو اسپرز درخشید.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند پاس منجر به گل بلاک توپ ربایی ترن اور تورنتو رپترز 40.6% 35.4% 81.8% 45 30 3 7 11 سن آنتونیو اسپرز 43.7% 21.9% 73.3% 51 24 5 6 11

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی علی‌رغم نمایش فنی برتر و حملات پرشمارتر نسبت به پرسپولیس تا دقیقه 85 نتوانستند به گل برسند تا اینکه مهدی لیموچی قفل دروازه قرمزها را شکست و ارسال احسان قهاری از جناح راست زمین و رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه را با شوت روی پای تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا امیررضا رفیعی مثل همه تماشاگران نظاره‌گر این صحنه باشد.

اما درخشش مهدی لیموچی به همین‌جا ختم نشد و او که نقش اصلی در ایجاد حملات آلومینیوم را داشت، بازهم خط دفاعی پرسپولیس را به دردسر انداخت و توانست با نفوذهای سریع و استفاده از تکنیک بالای خود وارد محوطه جریمه شود و موقعیت‌سازی کند که بهترین اتفاق را در لحظات پایانی رقم زد.

گل اول آلومینیوم مقابل پرسپولیس توسط لیموچی امیدها را به اردوی ایرالکو برگرداند و آنها توانستند بازی را به وقت‌های اضافه بکشند، اما او سعی داشت در دقیقه 120 هم یک خطا در محوطه جریمه بگیرد که داور برخورد او و گئورگی گولسیانی را خطا تشخیص نداد ولی لحظاتی بعد این بازیکن زهرش را دوباره به قرمزها ریخت.

لیموچی که در این فصل جزء بهترین‌های آلومینیوم بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید، در لحظات پایانی دیدار مقابل پرسپولیس پاس در عمق به سمت چپ محوطه جریمه را با حرکت سریع خود تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او با ضربه علیرضا نقی‌زاده تبدیل به گل شد تا بازی به پنالتی‌ها برود.

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در دیدار مقابل پرسپولیس هم علاوه‌بر یک گل حساس و یک پاس گل حیاتی، پنالتی خود را هم به تور دروازه چسباند و نقش مهمی در صعودشان داشت.

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!