Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای تکمیل تونل جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی محدوده بزرگراه فتح تا پایان سال آتی خبر داد. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صفا صبوری دیلمی ضمن اعلام پیشرفت 25 درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث تونل جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی محدوده بزرگراه فتح با استفاده از ماشین حفار (TBM)، از پیگیری عملیات اجرایی این پروژه در قالب 2 شیفت کاری در شبانه روز خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه که طبق برآوردهای اولیه 3 سال به طول می‌انجامد، با توجه به ملاحظات مربوط به حفاظت از غرب استان تهران در مقابل خطر سیلاب ظرف مدت 18 ماه و نهایتا تا پایان سال 1399 به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تکمیل عملیات سازه‌ای 640 متر از طول این تونل 4200 متری، از فعالیت همزمان کارگاه سگمنت‌سازی به منظور پشتیبانی از عملیات سازه‌ای تونل اشاره و تصریح کرد: این تونل بخشی از سامانه 18 کیلومتری موسوم به شهریار است؛ سامانه‌ای که وظیفه انتقال رواناب‌های مناطق 21 و 22 به رودخانه کرج را بر عهده دارد؛ پیش‌بینی می‌شود هزینه اجرایی احداث کل این سامانه به 800 میلیارد تومان برسد.

آمادگی شهرداری تهران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان‌و‌بلوچستانبررسی طرحی که درآمد پایدار شهرداری تهران را بالا می‌بردزمان ارسال لایحه بودجه 99 شهرداری تهران اعلام شد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معاونت فنی شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت فنی شهرداری تهران معاونت فنی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احداث سیل بندها و بندسارها در اطراف شهرهای استان سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب در راستای جمع‌آوری روان‌آب‌ها محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

منصور بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: احداث سیل بندها و بندسارها در اطراف شهرهای استان سیستان و بلوچستان از اقدامات خوب در راستای جمع‌آوری روان‌آب‌ها محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بازدیدهای مکرر میدانی در بارندگی‌های خوب چند روز اخیر به خصوص در شهر زاهدان نشان داد اجرای طرح‌های مطالعاتی در چند سال گذشته برای هدایت روان آب‌های حاصل از بارندگی، چگونه در کاهش میزان مخاطرات و استحصال روان‌آب‌ها تأثیرگذار خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که باید قدردان این نعمت الهی بود، پس از کاهش سرعت آب با مدیریت آب و هدایت و نگهداری آنها در نقاط پیش‌بینی شده بر اساس طرح‌های بالا دستی، درصد قابل ملاحظه‌ای از این آب‌ها در سیراب کردن سفره‌های زیرزمینی تأثیرگذار خواهند بود.

بیجار افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که همواره قبل از وقوع مخاطره‌ها در الویت قرار دارد و سبب کاهش خطر، سوانح و حوادث می‌شوند؛ اطلاع‌رسانی به موقع است و یکی از این ظرفیت‌هایی که در این مدت از آن استفاده شد، شوراها بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همانگونه که اعضاء شورا از بطن مردم و با انتخاب آنها انتخاب می‌شوند و یکی از دغدغه‌ها و وظایف آنها همکاری با مسئولین اجرائی و نهادها و سازمان‌های مملکتی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و عمرانی، بنا به‌ درخواست آنان است؛ مسلماً میزان پاسخ دهی و اقدامات اعضاء شورا در اینگونه مواقع برای کاهش مخاطرات، در ارزیابی عملکرد آنها، از الویت‌های این دستگاه نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان