Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه معتبر و مشهور آمریکایی در گزارشی طولانی درباره ولیعهد ابوظبی، به افشای جنبه‌های جالبی از زندگی شخصی این رهبر دوفاکتوی امارات پرداخته که شامل دیدارهای انجام شده توسط "رابرت اف فورث"، سردبیر این روزنامه با وی است.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی نوشت: ازجمله اطلاعات جالب توجه درباره محمد بن زاید می‌توان به اظهارات فورث اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره فاش می‌کند که زاید بن سلطان آل نهیان، بنیانگذار حکومت امارات و پدر ولیعهد ابوظبی آموزش و تربیت ویژه‌ای را برای فرزندش در نظر گرفته است.

در این گزارش آمده است: شیخ زاید پسرش را در سن ۱۴ سالگی برای تحصیل در یک مدرسه مراکشی به این کشور فرستاد و اینگونه به نظر می‌رسد که بنیانگذار حکومت امارات با این اقدام قصد داشته است که پسرش آن روی زندگی و دشواری‌های آن را نیز تجربه کند و به همین منظور وی در این سفر به محمد گذرنامه‌ای به اسم شخص دیگری را داد تا هویتش فاش نشده و به دنبال آن به شکل ویژه‌ای با وی برخورد نشود.

طبق این گزارش، محمد بن زاید زندگی ساده‌ای در مراکش داشت و چندین ماه را به عنوان خدمتکار در یک رستوران محلی گذراند. او خودش غذایش را درست می‌کرد و حتی لباس‌هایش را نیز خودش می‌شست و بیشتر مواقع تنها بود.

ولیعهد ابوظبی در این باره به نیویورک تایمز می‌گوید: یک کاسه سالاد در یخچال وجود داشت و من هر روز در کنار غذا از آن استفاده می‌کردم تا اینکه یک روز دیدم کپک زده و معلوم بود که سالاد گندیده است.

این روزنامه آمریکایی در ادامه آورده است: سپس محمد بن زاید تابستان را در یک مدرسه شبانه روزی در اسکاتلند گذراند؛ مدرسه‌ای که به شرایط نامناسب و سختگیرانه مانند دوش گرفتن اجباری در آب سرد و غیره مشهور است. شاهزادگان بریتانیایی معمولاً از این شهر متنفر بودند اما بن زاید از وقت خود در آنجا لذت می‌برد. پس از آن او یک سال را در آکادمی معتبر نظامی "Sandhurst" بریتانیا گذراند./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/

احتمال دیدار بین بن‌سلمان و هیئت حوثی در عمان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد

پیام نیازمند و میرزازاد برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند.

 

طرفداری | مدافع مصدوم تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال آبی پوش ملاثانی پا به توپ شد.

تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان