Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان مسابقه‌ «هم‌چون پدر، مهربان» در ۲ بخش نقاشی و خوشنویسی ویژه کودکان و نوجوانان از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد.

این فراخوان در پی شهادت غرورآفرین و مظلومانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت منتشر و از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی‌هنری دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور موضوعی این فراخوان، شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت است که علاقه‌مندان می‌توانند در بخش مسابقه خوشنویسی با شیوه خط تحریری و خط درشت (نستعلیق و شکسته نستعلیق و...) در زمینه آیات قرآن کریم، احادیث معصومان(ع) با موضوع ایثار و شهادت در راه خدا و جمله‌های بزرگان و اشعاری که در رابطه با آن شهید والامقام و دیگر شهدای مقاومت سروده شده به خلق اثر بپردازند.

همچنین خطاطی اسم و شهرت شهیدحاج قاسم سلیمانی و یا هر یک از شهدای مدافع حرم و هر جمله یا عبارتی که بیانگر رشادت‌ها، دلیری‌ها و ابعاد مختلف شخصیتی این شهید والامقام باشد از دیگر محورهای موضوعی بخش خوشنویسی در این فراخوان است.

در این بخش ۲ گروه سنی ۸ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند شرکت کنند و هر شرکت کننده مجاز است تا ۵ اثر را به دبیرخانه مسابقه با نام خود و با درج فرم شرکت در مسابقه ارسال کند.

در بخش مسابقه «نقاشی» نیز کودکان و نوجوانان می‌توانند با خلق اثر از تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت پرتره یا پرتره‌های محیطی، تصویر شهدای مدافع حرم در کنار فرزندان‌شان، مراسم تشییع و تدفین شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مدافع حرم، هر تصویری که گویای رشادت‌ها، دلیری‌ها و ابعاد مختلف شخصیتی این شهید والا مقام باشد و تصویرسازی ذهنی شرکت‌کنندگان از شهید سلیمانی در مواجهه با کودکان، مهربانی، ایثار و... در این رویداد هنری شرکت کنند.

در بخش «نقاشی» گروه‌های سنی ۶ تا۱۰ و ۱۰ تا ۱۷ سال می‌توانند با شیوه آزاد شرکت و هر شرکت‌کننده تا ۳ اثر را با تکمیل فرم پیوست تا ۵ اسفند ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان شهید فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کدپستی ۱۴۱۵۶۱۳۱۴۴ دفتر بسیج ارسال کند.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۲۷۴۷۳۱۸۵ و ۸۸۹۷۱۳۶۵ تماس بگیرند.

همچنین در پایان ضمن تجلیل از برترین‌های این مسابقه، نمایشگاهی از آثار برگزیده نیز برپا خواهد شد.

این مسابقه را بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

کد خبر 4824259

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی کارگردان سینما سازمان صداوسیما سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی سریال ایرانی جایزه سینمایی سازمان سینمایی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است

رشیدپور که مدتی است به دنبال انتشار «ساعت صفر» است، به تازگی در حال مذاکره با سه پلتفرم است.

 طبق پیگیری خبرنگار ایسنا از برخی فعالان شبکه نمایش خانگی، رشیدپور همزمان در حال رایزنی با پلتفرم‌های مختلف بوده است و احتمالا به زودی یکی از این سه پلتفرم در حال مذاکره به عنوان پلتفرم پخش برنامه ساعت صفر مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رضا رشیدپور که این روزها به دنبال مقدمات پخش «ساعت صفر» برای پخش از یکی از پلتفرم‌هاست، به گفته‌ خودش برای دریافت مجوز این برنامه با ۱۲ مدیر فرهنگی مواجهه داشته است. این مجری اخیرا هم با حاشیه‌ای از جنس اعلام خبر فوتش درگیر شد اما واقعیت ماجرا از این قرار بوده که این حاشیه مربوط به سکانسی از فیلم «سال گربه» بوده.

به گفته‌ی رشیدپور «ساعت صفر» یک برنامه گفت‌وگو محور با فضای متفاوت از «دید در شب»، «عبور شیشه‌ای» و «شب شیشه‌ای» است. موضوع همان است، یعنی گفت‌وگو، اما نوع گفت‌وگو و نتایج آن با «دید در شب» متفاوت خواهد بود. نگاه این برنامه به حوزه بین‌الملل اختصاص دارد و اولین‌ بار است که ما در حوزه فرهنگی، هنری و اجتماعی قصد داریم مهمان‌هایی غیر از جغرافیای ایران داشته باشیم.

این برنامه حکایت از آن دارد که او در کنار هنرمندان ایرانی، سراغ هنرمندان مطرح خارجی مثل ابراهیم تاتلیس هم رفته و با آنها به گفت‌وگو پرداخته است.

به گزارش ایسنا، رضا رشیدپور قرار بود پس از مدت‌ها دوری از قاب تلویزیون با اجرای یک مسابقه به آنتن صداوسیما بازگردد اما به دنبال حاشیه‌های پیش‌آمده پیرامون بازگشت او و محمدرضا گلزار به تلویزیون و انتقاد و خط و نشان کشیدن برخی مجریان فعال روی آنتن، رشیدپور با انتشار ویدئویی از اجرای این مسابقه انصراف داد. در پی این اتفاق، خط و نشان‌ها تمام شد اما برنامه‌های گلزار و رشیدپور هم پخش نشدند. هرچند پس از مدتی محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» به تلویزیون بازگشت ولی از بازگشت رشیدپور همچنان خبری نبود.

این مجری باسابقه تلویزیون که اجرای برنامه‌های گفت‌وگومحور قابل توجهی همچون «شب شیشه‌ای» و «مثلث شیشه‌ای» را در ساختار هاردتاک برای تلویزیون برعهده داشت، پیش از انصراف از اجرای برنامه در تلویزیون، قرار بود اجرای سری جدید مسابقه «سیم آخر» در شبکه سه سیما را بر عهده بگیرد؛ یک مسابقه اطلاعات عمومی که پخش خود را از سال ۹۹ آغاز کرد و پس از سه فصل، در اسفند سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است