Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشرفت تکنولوژی به برنامه‌ریزی‌ها و کارهای روزانه کمک زیادی می‌کند و ما در این مطلب به نحوه درست استفاده از تکنولوژی اشاره می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام استایل آپ،  در ادامه داستانی را مطرح می‌کنیم ک شاید برای همه ما اتفاق افتاده باشد اما استایل آپ راه حل درست را به ما نشان می‌دهد.

سکانس اول: سرتان شلوغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس‌های تلفنی زیادی دارید. جلسات مهمی دارید که باید به موقع به آن‌ها برسید. بخشی از کارهایتان عقب‌مانده. احتمالا چندتایی را هم فراموش کرده‌اید. احساس می‌کنید بار تمام دنیا بر دوش شماست.

سکانس دوم: کم کم پیراهن‌ها برای شما کوچک‌تر می‌شوند. وقتی لباس می‌خرید سایز بزرگ‌تری را انتخاب می‌کنید. وقتی برای ورزش کردن ندارید. احساس خستگی می‌کنید. احتمالا پس ذهن‌تان به این فکر می‌کنید که از فردا ورزش را شروع می‌کنید. اما واقعا از فردا؟ شاید بهتر باشد از شنبه شروع کنید. نه؟

سکانس سوم: اخیرا استرس دارید. زندگی کاری و یا تحصیلی شما پرتنش‌تر از همیشه‌ است. برنامه‌ای ندارید. یا نمی‌توانید راحت برنامه‌ریزی کنید. حتی خواب‌تان هم به‌هم‌ریخته است. آشفته هستید و دوست دارید نظمی به زندگی‌تان بدهید.

سکانس آخر: شما خوشحالید. بخشی از روزتان را ورزش می‌کنید. تمام کارهایتان را به موقع انجام می‌دهید. درگیری‌های کمتری دارید. دیگر زنگ خوردن گوشی کابوس‌تان نیست. راحت‌تر برنامه‌ریزی می‌کنید. حتی وقت اضافه دارید. وقت بیشتری برای تفریح و وقت گذراندن با دوستان و خانواده‌تان دارید. مطالعه می‌کنید. شب‌ها راحت‌تر می‌خوابید. صبح‌ها راحت‌تر بیدار می‌شوید و زندگی‌تان را بیشتر دوست دارید.

اما صبر کنید. چه اتفاقی افتاد؟ گره داستان هنوز باز نشده است. می‌توانید حدس بزنید؟ با مفهوم جدیدی به نام استایل هوشمند آشنا شوید.

این‌ها مشکلاتی هستند که تقریبا همه‌ی ما به نحوی با آن درگیریم. زندگی مدرن با سرعت بالایی رو به جلو حرکت می‌کند و اگر کمی عقب‌ بمانیم. باید بیشتر و بیشتر زور بزنیم تا به حالت قبلی‌مان برگردیم. این مشکلات کوچک اما مهم در زندگی همه‌ی ما وجود دارند و بخش بزرگی از انرژی و وقت‌مان را می‌گیرند. در نهایت عقب می‌مانیم و باید زور بزنیم و زور بزنیم و زور بزنیم.

اما تکنولوژی تمام این گره‌ها را باز کرده است. حالا شما می‌توانید تمام این دغدغه‌ها را حل کنید. شما همین الان یکی از این ابزارهای استایل هوشمند را دارید. یعنی همان گوشی هوشمندتان. اما این کامل نیست. یک چیزهایی کم دارد. چه چیزهایی؟

ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند حالا محبوب‌تر از همیشه هستند. اکثر مدیران و افراد موفق از آن‌ها استفاده می‌کنند. می‌دانید چرا؟

چون به راحتی می‌توانند برنامه‌ریزی کنند. برنامه‌ی روزانه و هفتگی و ماهیانه‌شان را روی ساعت هوشمند ثبت می‌کنند. تایم جلسات به آن‌ها اعلام می‌شود. هر تماس تلفنی که داشته باشند به راحتی روی ساعت هوشمندشان می‌بینند. پیام‌ها و ایمیل‌هایشان را روی ساعت هوشمند می‌خوانند. همه چیز را تنها با یک ساعت مدیریت می‌کنند.

هیچ پیام مهمی را از دست نمی‌دهند. هیچ تماس مهمی را به خاطر سایلنت بودن گوشی از دست نمی‌دهند و این کار تنها به اندازه‌ی یک‌ بار نگاه کردن به ساعت از آن‌ها وقت می‌گیرد. تازه ساعت هوشمند امکانات ورزشی و سلامتی هم دارد. به راحتی کالری مصرفی روزانه‌شان را می‌بینند. میزان پیاده‌روی یا تحرکی که در طول روز داشته‌اند. ساعت‌های ورزش کردنشان و میزان کالری که سوزانده‌اند را می‌بینند. حتی می‌توانند کیفیت خواب‌ هر شبشان را هم روی این ساعت ببینند. یا ضربان قلب‌شان را.

اما ... اما ... اما ... یک نکته‌ی مهم را فراموش کردیم. ساعت هوشمند استایل فوق‌العاده‌ای دارد. دقیقا مثل یک ساعت لوکس. اپل واچ را دیده‌اید؟ یا ساعت هوشمند جذاب سامسونگ با استایل فوق‌العاده‌اش؟ یا مدل‌های مختلف ساعت شیائومی و هواوی؟ می‌بینید چه برندهای قدرتمندی در این حوزه فعالیت دارند؟ وقتی ساعت هوشمند را به دست‌تان می‌بندید احساس می‌کنید یک نیروی تازه به شما اضافه شده است. تازه حتی نیاز نیست از صفحه نمایش لمسی این ساعت‌ها استفاده کنید. می‌توانید از دستیار صوتی‌تان بخواهید هر کاری انجام دهد.  در اپل واچ می‌توانید از Siri بخواهید تا چیزی را گوگل کند. به همین راحتی.

شما هم می‌توانید با خرید ساعت هوشمند از استایل آپ این استایل هوشمند را تجربه کنید. استایل آپ مرجع تخصصی لوازم جانبی، اکسسوری و استایل هوشمند بهترین ساعت‌ها از برندهای معتبر جهانی را به صورت اورجینال عرضه می‌کند. هر استایل و طرح و رنگی که دوست دارید و هر امکانات و قابلیت‌هایی که نیاز دارید.

هندزفری یا حتی هندزفری هوشمند

اما شما نیاز دارید کمی ریلکس کنید. کمی به دور از هیاهوی خیابان و کار و زندگی چشم‌هایتان را ببندید و به هیچ چیزی فکر نکنید. این ریلکس شدن و این خالی کردن فکر و ذهن خلاقیت شما را چندین برابر بالاتر می‌برد. این کار تمام افکار و ذهنیت‌های منفی را دور می‌کند و تخلیه‌ی فکری می‌شوید. حالا می‌توانید به چیزهای جدیدتر و ایده‌های تازه‌تر فکر کنید. این استرس‌ها و تنش‌ها را کمی از خودتان دور کنید.

با یک هندزفری باکیفیت که کیفیت صدای بالایی دارد می‌توانید موزیک دلخواه‌تان را گوش کنید. هندزفری‌های جدید امکانات و قابلیت‌های جالبی هم دارند که مشغله‌ی کاریتان را هم کمتر می‌کنند و سرتان را کمی خلوت‌تر می‌کنند.

احتمالا اسم ایرپاد اپل را شنیده‌اید. نسل سوم ایرپاد اپل با نام ایرپاد پرو هم جدیدا عرضه شده است. اما این هندزفری چه قابلیت‌های هوشمندی دارد؟ اولا که بی‌سیم است و از شر سیم خلاص می‌شوید. استایل جذاب و دلربایی هم دارد. یک میکروفن قوی دارد که برای تماس‌های تلفنی بسیار ایده‌آل است. نویزهای محیط را حین تماس تلفنی به طور کامل از بین می‌برد. یعنی حتی اگر در شلوغ‌ترین جای ممکن باشید هم صدای آن طرف خط را به وضوح می‌شنوید و صدای شما هم با بالاترین وضوح به آن طرف خط می‌رسد. بدون هیچ صدای اضافه‌ای. فقط و فقط صدای شما. تازه Siri را هم دارید. کلی امکانات و قابلیت‌های دیگر هم دارد که بهتر است خودتان کشف کنید. سامسونگ و اپل اینجا هم رقبای یکدیگرند. در مورد گلکسی بادز سامسونگ چیزی شنیده‌اید؟

ساعت هوشمند و هندزفری و گوشی‌ هم به یکدیگر وصل می‌شوند و شما یک پکیج کامل هوشمند دارید. با خرید هندزفری و مخصوصا هندزفری هوشمند اورجینال از استایل آپ کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرید.

استایل آپ؛ مرجع تخصصی استایل هوشمند

استایل آپ مرجع تخصصی معرفی و خرید لوازم جانبی گوشی و استایل هوشمند بهترین لوازم جانبی گوشی و هندزفری و انواع ساعت‌های هوشمند را به شما عرضه می‌کند. ما ضمانت می‌کنیم که تمام این محصولات اورجینال هستند. می‌توانید در سایت استایل آپ تمام اطلاعات مربوط به این لوازم جانبی و هندزفری و ساعت هوشمند را بخوانید و با هم مقایسه کنید و در نهایت استایلی هوشمند بسازید و کیفیت زندگی‌تان را بالاتر ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساعت هوشمند گوشی هوشمند هندزفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز

سیر و پیاز از محبوب‌ترین و پر خاصیت‌ترین سبزیجات هستند که در انواع غذا‌ها استفاده می‌شوند. سیر و پیاز طعم و مزه بی نظیری به غذا می‌بخشند و در هر چه خوشمزه‌تر کردن غذا‌ها نقش به سزایی دارند.

بسیاری از خانم‌ها سیر و پیاز را به مقدار فراوان تهیه کرده تا همیشه در دسترس باشند، اما گاهی پیش می‌آید که پیاز و سیر جوانه می‌زنند. جوانه زدن باعث تغییر رنگ و مزه سیر و پیاز می‌شود. در این مطلب روش‌های جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز را آورده ایم. نگهداری نادرست از سیر و پیاز موجب خراب شدن آنها و جوانه زدنشان می‌شود. اگر می‌خواهید سیر و پیاز شما جوانه نزنند، نکات زیر را رعایت کنید.

سیر و پیاز را در دما مناسب نگهداری کنید:
بهترین دما برای نگهداری سیر و پیاز بین ۴ تا ۱۰ درجه سلسیوس یعنی بیشتر از دمای یخچال و اندکی کمتر از دمای یک اتاق است. سیر و پیاز را در انبار و جای خنک نگهداری کنید و در جای گرم قرار ندهید، زیرا گرما موجب جوانه زدن، نرم شدن و تغییر مزه پیاز و سیر می‌شود.

پیاز‌ها را در جای خشک نگه دارید:
رطوبت سبب خراب شدن و جوانه زدن سیر و پیاز می‌شود. پیاز‌ها را پس از خریداری سه هفته روی پارچه‌ای پهن کنید و در محیط گرم و خشک نگه دارید.

سیر و پیاز را در جای تاریک قرار دهید:
بهتر است محیط نگهداری سیر و پیاز همواره تاریک باشد و پیاز و سیر را در مقابل نورخورشید نگهداری نکنید. تغییرات در مقدار روشنایی می‌تواند موجب نوسانات دمایی نیز شود.

سیر و پیاز را در جای دارای تهویه قرار دهید:
هرگز سیر و پیاز را داخل پلاستیک نگه ندارید، زیرا عدم گردش مناسب هوا باعث ایجاد رطوبت و در نتیجه جوانه زدن پیاز یا پوسیدگی آن می‌شود. بهتر است آنها را برای جلوگیری از جوانه زدن در جایی مثل کیسه توری یا سبد سیمی نگه دارید که هوا در آن جریان دارد.

سیر و پیاز را جداگانه نگه دارید:
بهتر است فضایی کاملا جدا برای نگهداری سیر و پیاز اختصاص دهید و سیر و پیاز را دور از سایر میوه‌ها و سبزیجات نگهداری کنید. میوه‌های رسیده گاز اتیلن تولید می‌کنند که احتمال جوانه زدن را بالا می‌برد.

با پیازی که جوانه زده باید چه کرد؟
اگر پیاز جوانه و کپک زده است، آن را دور بریزید، اما اگر سالم است و تنها جوانه زده پیاز را دو نیم کنید و بقایای جوانه و ریشه را جدا کنید.

منبع: همشهری آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی خواندنی‌ها

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی