Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سفارت افغانستان در تهران اعلام کرد که با بستگان 9 تن از قربانیان سانحه هواپیما در تهران دیدار کرده اما تاکنون موفق به یافتن بازماندگان یکی از قربانیان نشده است.

سفارت افغانستان در تهران افزوده است: برای پیگیری این حادثه، از همان ساعات اولیه  کمیته‌ای تحت ریاست فاطمه تالقانی، دبیر اول سفارت افغانستان در تهران ایجاد شده تا در تماس با اقارب این جان باختگان و ادارات ذیربط ایرانی در زمینه شناسایی و تسلیم دهی اجساد قربانیان اقدام عملی و عاجل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این کمیته موفق به دیدار با بستگان مهدی محمدی، مهدی رضائی، حسین رضایی، رحیمه کاتبی، زین العابدین سعادت، شهرام تاجیک، سکینه احمدی، محسن احمدی و مطهره احمدی شده است اما تاکنون از اقارب مهدی تاجیک اطلاعی در دسترس نیست.

سفارت افغانستان اضافه کرده است: کسانی که از خانواده مهدی تاجیک اطلاعی دارند می توانند با شماره تلفن: 00982186128768ـ  00989031700653 تماس بگیرند.

قابل ذکر است که چهارشنبه هفته گذشته یک فروند بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراینی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی، بین پرند و شهریار (خلج‌آباد) در استان تهران، سقوط کرد و همه ۱۷۶ سرنشین آن جان باختند، اغلب مسافران این پرواز ایرانی بودند. در این پرواز ۱۰ شهروند افغانستانی نیز جان خود را از دست داده‌اند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفارت افغانستان افغانستان در تهران سقوط هواپیما در تهران سفارت افغانستان افغانستان در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات