Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ امروز در نشست خبری آخرین مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.

وی گفت: طبق یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق، ۱۰۰ میلیارد تومان برای آب رسانی روستایی و عشایری و اصلاح شبکه آب اختصاص پیدا می کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ با بیان اینکه همچنین هزینه کرد ۳۰ میلیارد دلار سقف تأمین مالی خارجی (فاینانس) مشخص شد، اظهار داشت: وزیر اقتصاد مجاز است به نمایندگی از طرف دولت، ضمانت های کلی و اختصاصی مورد نیاز برای طرح ها را ظرف یک ماه صادر و یا اختیار امضای آن را به مقام ذیربط تفویض کند تا سرمایه گذاری تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوامی افزود: شورای اقتصاد با رعایت اولویت های برنامه ششم توسعه، تسهیلات را به طرح های بخش دولتی که توجیه های لازم را دارند، ارائه می کند.

وی یادآور شد: همچنین موسسات، شرکت های غیر دولتی و دانش بنیان و قرارگاه های خاتم الانبیاء می توانند با سپردن تضمین به بانک ها از تسهیلات مذکور استفاده کنند.

تکمیل می شود...

کد خبر 4824292 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هادی قوامی برنامه ششم توسعه کمیسیون تلفیق شورای اقتصاد قاسم سلیمانی سردار سلیمانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران محمدجواد ظریف ایران انتقام سخت موشکی محمد جواد ظریف علی لاریجانی مقام معظم رهبری انتخابات 98 شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز