Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بررسی تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده مربوط به مبلغ تراکنش‌های شبکه بانکی کشور از سوی بانک مرکزی نشان می‌دهد خودپرداز‌های بانک ملی ایران بیش از ۲۹۱ هزار میلیارد ریال از این تراکنش‌ها را به خود اختصاص داده اند. این عدد بیش از ۲۱ درصد کل مبلغ تراکنش‌های انجام شده توسط همه خودپرداز‌های موجود در نظام بانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بررسی جزئی‌تر این اطلاعات حاکی از این است که تنها ۱۸ درصد مبلغ تراکنش‌های انجام شده در خودپرداز‌های بانک ملی ایران مربوط به استان تهران بوده و مابقی آن به سایر استان‌ها مربوط است.

بانک مرکزی پیش از این گزارش داده بود که از مجموع بیش از ۵۸ هزار فقره دستگاه خودپرداز موجود در نظام بانکی، بیش از ۸ هزار دستگاه آن به بانک ملی ایران مربوط است. بر این اساس، بانک ملی ایران صدرنشین تعداد خودپرداز‌ها در نظام بانکی است.



بانک امروز / لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gm7 برچسب ها: بانک ملی ، تراکنش بانکی ، خودپرداز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک ملی تراکنش بانکی خودپرداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان