Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین تاریخی امروز دوشنبه در نشست خبری پیرامون پاسداشت چهلمین سالگرد تاسیس نسل آفتاب اظهار کرد: امسال چهلمین سال تاسیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان است که نشان می دهد دانش آموزان برای به به ثمر رسیدن جمهوری اسلامی با سایر اقشار جامعه به مبارزه پرداخت.
وی افزود: انجمن اسلامی در سال ۵۸ با حضور موسسین انجمن اسلامی، به شکل اتحادیه انجمن های اسلامی حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته  دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، این اتحادیه از همان ابتدای کار در خط انقلاب عمل کرده و در طول این سال‌ها نیز توانسته به واسطه حضور نمایندگان ولی فقیه در انجمن اتصال مستقیم به خط ولایت فقیه را حفظ کند.

تاریخی همچنین با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با محوریت تکیه بر عناصر مردمی شکل گرفته است، یادآور شد: فعالیت‌های این اتحادیه در مدرسه و با محوریت دانش آموزان رقم می خورد، نمایندگان انجمن اسلامی دانش‌آموزان سال یازدهمی مدارس هستند که با همکاری سایر دانش‌آموزان نسبت به اهداف این اتحادیه در مدارس اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تنها تشکلی است که تا پایان سال ۷۳ به عنوان یک تشکل رسمی در آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد، سایر تشکل‌ها پس از سال ۷۳ شروع به شکل گیری کردند.

دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان به فعالیت دانش‌آموزان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ۳۶ هزار دانش آموز در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند که از این میان ۱۶ هزار نفر از این دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی بودند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آستانه چهلمین سال تاسیس این اتحادیه، یاران انجمنی را به شرکت در همایش نسل آفتاب دعوت کرد.

ادامه دارد...

برچسب‌ها اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، حجت الاسلام  عبدالحسین خسروپناه شامگاه پنج شنبه در مراسم نکوداشت  ادیب دزفول دکتر محمدرضا سنگری در حسینیه ثارالله دزفول، افزود:اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به صورت نظام مند بر اساس نقشه راه برای نخستین بار در دولت سیزدهم و با همت وزیر آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد : سند بنیادین آموزش و پرورش ۱۳ سال است که تدوین و تصویب شده که در این مدت بخش‌هایی از آن اجرا شده اما هیچگاه این سند به صورت نظام مند اجرایی نشده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد :  مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش به ویژه شخص وزیر، شبانه روز در تلاش برای حل مسایل معیشتی و گره گشایی از موانع اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به اینکه  تکریم دکتر سنگری تکریم علم، اخلاق و ادب است گفت: برگزاری چنین مراسم های نکوداشتی بسترسازی برای معرفی الگوهایی برجسته به نسل های جوان و نوجوان است.

وی افزود : دکتر سنگری بیش از نیم قرن پژوهش در ترویج معارف اسلامی و عاشورا تلاش کرده است و ذاکران و مداحان کشور به ویژه خوزستان از آثار ادبی دکتر سنگری بهره های فراوان برده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • صحرایی: آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد
  • آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین اداره خواهد شد
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پرورش یک تکلیف ملی است
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پروش یک تکلیف ملی است