Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محسن زاده سخنران دوازدهمین یادواره ۱۸ شهید والامقام محله حاجیکلا بهنمیر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه سردار سلیمانی هم در حیات و هم با شهادتش به اسلام خدمت کرد، گفت:سردار سلیمانی در طول زندگی پربرکتش بار‌ها تا آستانه شهادت پیش رفت، اما به اراده الهی او زنده ماند تا کار‌های بزرگی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود:سردار سلیمانی مجاهدی تمام عیار بود که در همه زمینه‌ها نخبه بود و ولایت مداری از شاخصه‌های بارزش بود.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به اینکه اگر چه دشمنان سردار سرافراز ما را حذف فیزیکی کردند، ولی نگران نباشید که بعد از رفتنش جبهه مقاومت زنده است، گفت:چنانچه با شهادت امام حسین (ع) نهضتش تمام نشد بلکه اربعین حسینی هر سال پرشورتر و پرفروغ‌تر از سال‌های گذشته برپا می‌شود.
او افزود: پیام حضور پرشور ملت ایران در مراسم تشیع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی این بود که ما پای آرمان‌های ایشان، دفاع از مقام معظم رهبری، جبهه مقاوم، فرهنگ شهادت طلبی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ایستاده ایم.

دوازدهمین یادواره ۱۸ شهید والامقام محله حاجیکلا بهنمیر با عنوان شب نشینی در بهشت، با سخنرانی حجت الاسلام محسن زاده، روایتگری سردار احمدیان از یادگاران دفاع مقدس و مدیحه سرایی مداح اهل بیت، محمود بذری و حضور مردم و مسئولان در حسینیه این محله برگزار شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس سردار شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد

ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم از نکاتی است که باید همواره مد نظر مسؤولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

ماموستا فایق رستمی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدجامع شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است. جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن، هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

وی بیان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

او خدمت عام‌المنفعه به دور از باندبازی و اجرای عدالت را از دیگر انتظاراتی دانست که مردم از مسؤولان دارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی