Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد شماره 3 تنیس جهان در فاصله کوتاهی که به مسابقات آزاد استرالیا باقی مانده به تنیسور شماره یک زنان جهان پیشنهاداتی را داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از Sydneymorning، راجر فدرر دارنده 20 عنوان گرنداسلم به اشلی بارتی تنیسور شماره یک زنان جهان در آستانه مسابقات تنیس آزاد استرالیا پیشنهاداتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: او نیاز دارد طرز فکر متفاوتی داشته باشد اما شما می‌توانید پتانسیل‌های خود را کشف کنید. این چیزی است که وقتی من نخستین عنوان قهرمانی را به دست آوردم و مرد شماره یک جهان شدم، برایم اتفاق افتاد.

وی افزود: بعد از آن فکر می‌کردم من آن مردی هستم که همه را شکست می‌دهم. ترجیح می‌دادم در این وضعیت باشم تا اینکه یک مدعی باشم. امیدوارم اشلی بارتی هم این روش را دنبال کند.

این تنیسور 38 ساله سوئیسی همچنین در خصوص نیک کرگیوس دیگر تنیسور اهل استرالیا صحبت‌های مثبتی انجام داد. وی تاکید کرد نیک باید روی ذهن خود تمرکز کند تا به بالاترین سطح برسد.

فدرر خاطرنشان کرد: او نیازی به بهبودی زیاد در بازی خود ندارد. نیک سرویس، فورهند و بک‌هند خوبی دارد. او چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ نیک می‌داند هر کسی را می‌تواند شکست دهد، او خودش را ثابت کرده است.

مرد شماره 3 جهان که امسال وارد 39 سالگی می‌شود، در صحبت‌های امروز خود درباره بازنشستگی‌اش زمانی را اعلام نکرد.

فدرر در پاسخ به این سوال که برای حضور در مسابقات آزاد استرالیا انگیزه لازم را دارد، پاسخ مثبت داد.

این تنیسور سوئیسی یادآور شد: هفته گذشته از خودم سوال کردم آیا خوشحالم که به استرالیا می‌روم یا بهتر است که استراحت کنم؟ من به راحتی می‌توانستم در خانه استراحت کنم اما آن را دوست نداشتم. من واقعا خوشحال بودم که به ملبورن می‌آیم و فصلم را در این شهر شروع می‌کنم. آمادگی خوبی دارم این کاملا مشخص است که تیمی بسیار خوب با من کار می‌کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان استرالیا راجر فدرر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استرِیت‌تایمز، اداره مبارزه با تروریسم استرالیا در جریان چندین یورش در ارتباط با حمله‌های تروریستی اخیر در این کشور، هفت نوجوان و جوان را بازداشت کرد.

مقامات ارشد پلیس ضدتروریسم استرالیا مدعی شده‌اند که احتمالا این «شبکه» در تدارک یک حمله بودند. پس از حمله با سلاح سرد به اسقف اعظم یک کلیسای آشوری در سیدنی استرالیا در ۱۵ آوریل، بیش از ۴۰۰ مامور پلیس در تفتیش ۱۳ نقطه در سیدنی مشارکت داشتند.

در پی حادثه ۱۵ آوریل، یک نوجوان ۱۶ ساله بازداشت شد و حالا پلیس استرالیا مدعی است که اکنون هفت نوجوان دیگر «با انگیزه‌های ایدئولوژیک بخشی از یک شبکه بزرگ‌تر بازداشت شده‌اند.» مار ماری امانوئل، اسقف اعظم کلیسای آشوری سیدنی در جریان حمله اخیر از ناحیه سر و سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفت. پلیس این کشور بلافاصله حادثه را «حمله تروریستی با انگیزه‌های ایدئولوژیک» توصیف کرد.

دِیو هادسون، معاون کمیسر پلیس استرالیا گفته است که پلیس این کشور با نظارت دقیق بر رفتار و زیر نظر گرفتن رفت و آمدها، «به این نتیجه رسیده است که اگر آنها قصد ارتکاب جرمی را داشته باشند، ما قادر به جلوگیری از آن نخواهیم بود و به همین دلیل بازداشت توجیه‌پذیر است.»

پلیس استرالیا اعلام کرده که بازداشت‌شدگان ۱۵ تا ۱۷ سال دارند. کریسی بارِت، کارشناس حوزه مبارزه با تروریسم در پلیس فدرال استرالیا گفته است که این شبکه «ایدئولوژی افراطی خشونت‌آمیزِ مشترکی دارند.»

کد خبر 6087551

دیگر خبرها

  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر