Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:42:22 GMT

نکونام با شکایت پرسپولیس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۴۳۰۶

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکایت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه نقدی شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال تخلف تماشاگران تیم شهرداری ماهشهر مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی که منجر به صدور رای قرار دستور موقت شده بود و تیم شهرداری ماهشهر تا اطلاع بعدی بدون حضور تماشاگران باید مسابقات خود را برگزار می‌کرد، نماینده تیم شهرداری ماهشهر در کمیته انضباطی حضور یافت و مستندات و گزارش‌های خود را ارائه کرد و در نهایت رای کمیته انضباطی به شرح زیر صادر شد:

* طرفداران تیم شهرداری ماهشهر در دیدار برابر پرسپولیس که مورخ 2 دی ماه برگزار شد، درست قبل از شروع بازی اقدام به فحاشی به تیم مقابل کرده و تداوم این رفتار در حین مسابقه و پرتاب سنگ و اشیا مختلف به دفعات رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دقیقه 89 با پرتاب سنگ به سوی کمک داور دوم که باعث مصدومیت وی شد از دیگر تخلفات تماشاگران این تیم بود. بر همین اساس کمیته انضباطی با احراز تخلفات طرفداران منتسب به تیم شهرداری ماهشهر و انطباق با ماده 89 مقررات انضباطی، این تیم را از برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران و با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت محروم کرد و تیم شهرداری ماهشهر باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی و در مورد جریمه نقدی جهات مخففه ماده 93 رعایت شده است.

* با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر مصاحبه وی با یکی از برنامه‌های تلویزیونی پس از دیدار برابر پرسپولیس تهران که از نظر این باشگاه جملات نکونام به خصوص در استعمال کلمه ناحق را به نوعی نشر اکاذیب قلمداد کرده است، اعضای کمیته انضباطی پس از استماع استدلالات نماینده شاکی و دفاعیات نکونام و همچنین بازبینی فیلم، اعلام کرد مصاحبه سرمربی تیم فولاد خوزستان را مصداق نشر اکاذیب دانسته و طبق ماده 71 و با در نظر گرفتن عدم سابقه جواد نکونام و اعمال ماده 93 و بند «ث» ماده 94، نکونام را به مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی به خاطر نشر اکاذیب محکوم کرد.

* دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرا مشهد و مس سونگون ورزقان تبریز برگزار و از سوی فرهاد فخیم، بازیکن تیم مس سونگون ورزقان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال بازیکن حریف و رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رای قابل تجدید نظر است)

* باشگاه مس سونگون ورزقان به دلیل داشتن سه بازیکن اخطاری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* فرید نادری، دروازه‌بان تیم شاهین کرمانشاه به دلیل تحریک تماشاگران با حرکت دست در دیدار برابر اهورا بهبان، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم‌های فرش آرا مشهد و آذرخش بندرعباس که قرار بود در تاریخ 22 آبانماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم آذرخش بندرعباس، این مسابقه انجام نشد. کمیته انضباطی به استناد ماده 62 انضباطی نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم فرش آرا مشهد اعلام کرد و تیم آذرخش بندرعباس را به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این رای با رعایت مقررات در مورد نتیجه قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف بوده و از نظر جریمه نقدی قطعی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم جواد نکونام پرسپولیس تابناک ورزشی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز