Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی امین با ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به رویداد ملی فهما پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سعید مهدوی امین» امروز(۲۳ دی) پس از ثبت نام در رویداد ملی فهما به طور مستقیم در جریان اقدامات صورت گرفته توسط رابطان شبکه فهما قرار گرفت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان همچنین از نحوه  ساماندهی و ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در سامانه بچه های مسجد مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این جلسه جزییات و بخش های مختلف سامانه بچه های مسجد اعم از فعالیت مدیر کانون، فعالیت اعضای کانون، آگهی ها و نحوه ارزیابی  و امتیازات و برنامه ها و طرح های مطرح شده در این سامانه برای مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بازگو شد.

 

ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور سامانه‌ای تحت عنوان زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد باهدف کشف، پرورش و به‌کارگیری خلاقیت‌های فرهنگی هنری بچه‌های مسجد با امکان رصد، پایش و ارزیابی اطلاعات راه‌اندازی نموده است.

 

تاکنون 408 کانون فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

 

همچنین بیش از22 هزار و 612 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در رویداد ملی فهما ثبت نام کرده اند. 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه رویداد فهما سامانه بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی