Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@16:13:57 GMT

قاسم محبعلی: سردار سلیمانی خسارتی بزرگ است

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۴۴۷۷

قاسم محبعلی: سردار سلیمانی خسارتی بزرگ است

به گزارش پارسینه؛ تحلیلگر مسایل خاورمیانه در ادامه صحبت‌هایش گفت: در اینجا نکته‌ای با این موضوع مطرح می‌شود که سیاست خارجی ایران در نقطه‌های مختلف به نوعی درگیر است که می‌توان به فضای چالشی با عربستان، مساله سوریه و همچنین برجام اشاره کرد. این مباحث با اینکه به هم مرتبط هستند، هر کدام‌شان موضوعیتی متفاوت دارند و به طور مستقل باید مورد بررسی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبعلی همچنین ادامه داد: سیاست خارجی ایران فضایی چالشی را تجربه می‌کند و مساله‌هایی وجود دارد که مثلا ایران چطور و به چه شکلی به بحث کشورهایی، چون عراق و سوریه وارد شود. البته این مساله را نمی‌توان به طور عمومی سنجید و لازم است توسط کارشناسان و تصمیم‌گیران در این خصوص تصمیم‌گیری شود تا مشخص شود، سهم دولت و مجلس در مباحث مربوط به خاورمیانه چقدر است.
او در ادامه با اشاره به واکنش احتمالی ایران به اقدام تروریستی آمریکا اظهار داشت: ایران باید عملکرد متقابل را انجام بدهد. اما اینکه به چه شکلی به ترور شهید سلیمانی پاسخ داده شود بحث مهمی است که باید گفت، سیاست‌گذاران فضای دیپلماسی حتما می‌دانند عمل متقابل می‌تواند هزینه‌های کمتری داشته باشد تا اینکه با سوار شدن روی موج احساسات تصمیم بگیریم که می‌تواند خطرساز باشد.
قاسم محبعلی در پایان صحبت‌هایش گفت: آمریکا از زمانی که ترامپ به کاخ سفید راه یافته است، بیش از هر مقطع دیگری به رویارویی با ایران پرداخته است که می‌توان به خروج این کشور از برجام اشاره کرد. در چنین شرایطی باید دستگاه دیپلماسی هوشیاری بالایی داشته باشند تا بتوانند با عقل‌مداری تبعات منفی ایران‌ستیزی ایالات متحده را به پایین‌ترین حد ممکن برسانند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار سلیمانی قاسم محبعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار پیشگو می شود(عکس) سردارآزمون جوان اول سال 1393 شد ( +عکس )

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون