Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- رئیس ستاد انتخابات استان همدان پس از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در هیات نظارت استان،آمار بررسی از سوی این هیات را اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان مصطفی آزاد بخت پس از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان گفت:  آمار کل داوطلبان ثبت‌نامی استان همدان۴۳۹  نفر بوده است و تعداد افرادانصرافی‌ها قبل از بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی ۴۴ نفر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان افزود:  در بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت استان تعداد کل داوطلبان ۳۹۵نفر می باشد که ۱۴۱ نفر تایید صلاحیت شده اند،۱۲۹ نفر رد صلاحیت ،و ۱۱۷ نفر عدم احراز صلاحیت شده اند ،در ایام بررسی صلاحیت ها در هییت نظارت استان ۸ نفر انصراف داده اند.

آزاد یخت آمار حوزه های انتخابیه استان همدان را به شرح ذیل اعلام کرد :

 همدان و فامنین:  از ۱۳۰ نفر ۴۷ نفر تایید و ۳۰ نفر رد صلاحیت و ۴۹ نفر عدم احراز و ۴ نفر انصراف

ملایر: از ۶۶ نفر ۲۰ نفر تایید و ۲۸ نفر رد و ۱۸ نفر عدم احراز صلاحیت

نهاوند: از ۳۸ نفر ۱۲ نفر تایید، ۱۳ نفر رد و ۱۳ نفر عدم احراز صلاحیت

تویسرکان: از ۳۰ نفر ۷ نفر تایید، ۱۴ نفر رد و ۹ نفر عدم احراز صلاحیت

رزن و درگزین: از ۴۲ نفر ۱۴ نفر تایید، ۱۸ نفر رد و ۸ نفر عدم احراز صلاحیت و ۲ نفر انصراف

اسدآباد : از ۲۷ نفر ۵ نفر تایید، ۱۳ نفر رد و ۹ نفر عدم احراز صلاحیت

بهار و کبودراهنگ: از ۶۰ نفر ۳۶ نفر تایید، ۱۳ نفر رد و ۱۱ نفر عدم احراز صلاحیت و ۲ نفر انصراف

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صلاحیت داوطلبان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است