Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:55:38 GMT

قضاوت‌ ناشیانه از سقوط هواپیما کمک به دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۴۶۵۵

قضاوت‌ ناشیانه از سقوط هواپیما کمک به دشمن است

آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در نهمین پیش همایش استانی کنگره ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن، اظهار داشت: منافقین پس از اعلام صریح سپاه درباره خطای انسانی، بلافاصله به صحنه آمدند و در صدد سوءاستفاده از این اقدام برآمدند.

وی با بیان اینکه فاصله زمانی ۱۰ ثانیه فرصت محدودی است که طی آن بتوان تصمیم درست گرفت، افزود: اذعان صریح سپاه به خطای انسانی در سقوط هواپیما اقدامی شجاعانه و صادقانه بود که کمتر کسی در جهان جرات بیان آن را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: نمونه‌های متعددی از این حوادث را در جهان سراغ داریم که هنوز هم مسوولیت آن را بر عهده نگرفته‌اند و این اقدام سپاه نشات گرفته از اخلاق اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: مقاومتی که در سایه اسلام باشد در همه محورها به خدا تکیه دارد و جز با شهادت معنا پیدا نمی کند و جریان مقاومت بر مبنای معارف قرآنی و نظریه مقاومت در برابر دشمن قوی پنجه مبتنی بر ایستادگی با تمام توان است.

وی با تاکید بر اینکه باید اقتدار دشمن شکسته می شد، گفت: در سیلی اول ابهت دشمن شکسته شد و  انتقام اصلی بیرون کردن آمریکا از منطقه است و تا بیرون کردن آخرین نیرو ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با وجود همه خساراتی که جنگ تحمیلی داشت، ایران توانست اقتدار خود را در دنیا تثبیت کند و پیروزی را از آن خود کرد و حالا هم اقتدار کشورمان در همه ابعاد ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی مصیبت کمی نیست، افزود: سپهبد سلمیانی فرماندهی در میدان نبرد بود که بشریت را از شر داعش نجات داد.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: داعش بهانه حضورآمریکا در منطقه برای فروش سلاح و غارت سرمایه‌های منطقه بود و علاقه ای به از بین بردن آن نداشت و از طرفی هم نمی خواست که قدرت زیادی بگیرد و سردار سلیمانی مقابل تمام این سوءاستفاده آمریکا ایستاد و حکومت داعش را از بین برد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خروش جهان اسلام در پی شهادت سردار سلیمانی نشان داد که وی شخصیتی فراملی بود وملت‌های آزاده و مسلمان جهان او را شهید خود دانستند و برایش عزاداری کردند.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی همانگونه که زندگی پربرکتی داشت و نیروهای مبارز بسیاری تربیت کرد تا جهان اسلام از قوای نظامی جوان و مومن و مجهزی برخوردار شود، شهادت وی نیز برکات سرشاری داشت که مهمترین آن تقویت اتحاد جهان اسلام است.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: توانمندی های جبهه مقاومت در موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد مشخص شد و سپاه پایگاهی را زد که قدرتمند بود و دشمن باور نمی کرد که ایران آن را بتواند هدف قرار دهد.

وی تاکید کرد:  با وجود خسارت بسیاری که به آن وارد شد دشمن ترجیح داد که درباره تلفات آن سکوت اختیار کند چرا که توانمندی نظامی ایران را به رغم آماده باش کامل خود دید و فهمید که نمی تواند در برابر ایران بایستند و واکنش نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: تشییع پرشکوه سردار دلها حیرت دنیا را برانگیخت چرا که در تمام جهان سابقه نداشت که برای یک فرمانده نظامی، تمام یک ملت داغدار شود و به صحنه بیاید.

وی یادآور شد: این زنده بودن انقلاب را به دنیا نشان داد و دشمن فهمید که انقلاب در اعماق وجود آزادیخواهان جهان نفوذ دارد و جریان مقاومت بروزی جهانی یافت و عظمت خود را به رخ دنیا کشید و دنیا موج بزرگ اسلام خواهی را از این پس شاهد خواهد بود.

همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن در آینده نزدیک در قم برگزار می شود و تا کنون ۹ پیش همایش آن در مناطق مختلف کشور برگزار شده است.

برچسب‌ها قم ایالات متحده آمریکا داعش سنندج مجلس خبرگان رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ایالات متحده آمریکا داعش سنندج مجلس خبرگان رهبری قم ایالات متحده آمریکا داعش سنندج مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • شعر و ادب پارسی دومین زبان جهان اسلام است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است