Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@15:36:53 GMT

این استقلالی سرمربی بعدی تیم ملی می شود؟!

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۴۷۰۰

این استقلالی سرمربی بعدی تیم ملی می شود؟!

در صورتی که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شود، مسئولان باشگاه سپاهان با چالش بزرگی برای انتخاب جانشین وی مواجه خواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هنوز مشخص نشده است و بررسی‌ها و مذاکرات با گزینه‌های مختلف ایرانی ادامه دارد. علی دایی، امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی گزینه‌های داخلی نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بودند که با گذشت زمان، به نظر می‌رسد امیر قلعه نویی سرمربی فعلی سپاهان شانس بیشتری نسبت به گزینه‌های دیگر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گفته می‌شود قلعه‌نویی شروط خود را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران اعم از مسائل مالی و انتخاب اعضای کادرفنی را هم اعلام کرده است.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان که با توجه به این اتفاق، سکوت رسانه‌ای کرده است جلسات متوالی با قلعه‌نویی داشته است، اما هنوز مشخص نیست آیا تن به جدایی این مربی خواهد داد یا خیر. باشگاه سپاهان که در کورس قهرمانی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به سر می‌برد، در صورت جدایی امیر قلعه‌نویی با چالش بزرگی مواجه خواهد شد و باید فردی را جایگزین قلعه‌نویی کند که این تیم را در این جایگاه حفظ کند. سپاهان که در دو سال گذشته با امیر قلعه‌نویی مجددا در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشته است، احتمالا با جدایی وی مجددا وارد دورانی خواهد شد که نتایج خوب دو فصل اخیر را تحت تاثیر قرار بدهد.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران امیر قلعه نویی امیر قلعه نویی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه این توافق توسط هیچ یک از باشگاه‌ها علنی نشده اما تقریبا قطعی شده که همه چیز آماده است تا آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در آنفیلد شود.

او در کنفرانس مطبوعاتی امروزش با سوالاتی درمورد آینده و احتمال پیوستن به لیورپول صحبت کرد. اسلوت به خبرنگاران گفت:"فکر می‌کنم بهتر است تا تمام پاسخ‌های مربوط به این سؤالات را در پایان فصل بدهم. چون من هنوز در اینجا به فاینورد تعهد دارم و لیورپول نیز همچنان مشغول کار خودش است."

اسلوت در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر می‌توان انتقال او به لیورپول را تبریک گفت یا نه، پاسخ داد:"شما همیشه می‌توانید به من تبریک بگویید، اما بهتر که در پایان فصل و وقتی واقعا رسمی شد، این کار را انجام دهید."

اسلوت به شوخی گفت که اگر روزنامه‌نگاران فقط در مورد لیورپول سوال کنند، به یک کنفرانس مطبوعاتی "ناخوشایند" تبدیل می‌شود اما او تایید کرد که "اطمینان دارد" این معامله تکمیل می شود.

این مربی 45 ساله گفت:"هنوز هیچ توافقی به صورت رسمی وجود ندارد و اینجا با نشان فاینورد روی لباسم نشسته‌ام، بنابراین قصد این است که سوالات درباره فاینورد باشد، اما به هر حال شما خبرنگاران تلاش خواهید کرد. هنوز اطمینان دارم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت، اما واقعاً نمی‌توانم پاسخ بیشتری بدهم."

دیگر خبرها

  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم